Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine Max. Ik was ook snel weer zwanger (2 maanden) na het verliezen van ons kindje. Ik vond het ook fijn, vooral om weer ergens naartoe te kunnen leven. De zwangerschap was wel zwaar op het einde omdat ik eigenlijk dus nog niet hersteld was van de vorige zwangerschap, mijn lichaam was op na 24 a 25 weken. Dus dat zou ik wel even meenemen in je gedachte want je bent toch 21 weken zwanger geweest en je hebt een bevalling achter de rug. Nogmaals veel sterkte!
Helemaal mee eens. Ik had ook het gevoel dat ik mijn dochter minder voelde. Met de doppler geluisterd en hartje klonk goed. Daarbij de week ervoor een goede groeiecho gehad, dus was niet heel ongerust. Dus ik was wel gerustgesteld, maar misschien wel ten onrechte? Waarschijnlijk is het toeval geweest, want onze dochter is volgens de gynaecoloog heel accuut overleden door trombose in de navelstreng, maar ik denk nog altijd 'wat als ik wel voor een ctg was gegaan' misschien hadden ze dan iets ontdekt en had ze nog geleefd. Heb er nog altijd een schuldgevoel door Verder wens ik jullie heel veel sterkte. Het is afschuwelijk om je kindje te moeten verliezen. je gevoel om weer snel zwanger te willen worden begrijp ik heel goed hoor. Ik had hetzelfde.. Ik ben in juli 2012 bevallen en was in november dat jaar weer zwanger. Ik hoop voor jullie op een volgende zwangerschap met een mooie afloop.
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.. Maar ook jullie zitten hier natuurlijk met een reden.. Het komt helaas veel vaker voor dan de meeste mensen denken.. Dus ook voor iedereen die dit ook heeft meegemaakt veel sterkte.. Ook hoor ik van veel dat ze weer snel zwanger zijn geraakt.. Mijn lichaam werkt nog niet echt mee.. Cyclus is nog zo onregelmatig! Geen pijl op te trekken.. Toch hoop ik stiekem dat ik snel weer een frummel in m'n buik mag dragen.. Ik mis dat gevoel zo.. Al zal t denk ik wel erg dubbel zijn.. Soms liggen vreugde en verdriet dicht bij elkaar..