Hai Meiden vorige week zaterdag 5 dagen oude cryo teruggekregen Dinsdag en vrijdag pregnyl gespoten 1500 dinsdag testen maar nu possitief test komt dat door de pregnyl?
Heb gereageerd in het andere topic, waar je deze vraag ook gepost hebt. Daar schreef je dat je gisteren nog Pregnyl gespoten hebt?
Gisteren nog pregnyl gespoten? Dan komt je positieve test zeker weten van de pregnyl. Hebben ze je in het ziekenhuis niet uitgelegd hoe pregnyl werkt? Nog even geduld! Hoop dat je test positief blijft!!!
Tja, je kunt van Pregnyl allerlei zwangerschapssymptomen krijgen! Pregnyl wordt namelijk gemaakt uit urine van zwangere vrouwen. Ik verwacht dat rond dinsdag/woensdag de 1500 Pregnyl er wel uit zal zijn.
Dat weet ik na 3 ivf en meer dan 10 terugplaatsing , maar heb nooit geen last van pregnyl 1500 is lage dosis ben 5000 gewend
Je hebt toch in een ander topic deze vraag ook gepost? http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/581884-cryo-tp-wachtdag-10-a.html
Je kunt best zwanger zijn en daardoor kwaaltjes hebben. De extra dosis Pregnyl is inderdaad laag. Maar helaas is je test daardoor wel vals-positief. Je kunt pas testen als het uit je lichaam is. Ik moest 1500 IE spuiten op dag 5,7 en 9 na de eisprong/punctie. Ik mocht twee weken na de eisprong testen. Ik heb nooit vals-positief getest. Dus binnen 5 dagen is de 1500 IE Pregnyl zeker uit je lichaam. Ik zou woensdag als testdatum aanhouden. Succes!
Ik zou er rekening mee houden dat hij dinsdag nog van de pregnyl positief kan zijn. Ik zou zowel dinsdag als woensdagochtend testen met hetzelfde merk. Is hij woensdag donkerder dan ben je zwanger en is hij woensdag lichter dan is het nog de pregnyl en moet je even doortesten om te kijken wat er gebeurd. (Oplopen of aflopen).