Thalys ontruimd op Rotterdam Centraal wegens verdacht persoon op wc | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ben ik de enige die het een beetje een vreemd verhaal vind? Die vent praat niet die daar zit, misschien is die vent wel onwel geworden? Ligt tie daar dood te gaan. Lekker dan. Weet niet, iets zegt mij dat er iets niet klopt. Kan er naast zitten natuurlijk maar weet het niet. Cookies op AD.nl
Thalys ontruimd op Rotterdam Centraal wegens verdacht persoon op wc | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl ben benieuwd waarom hij niet van de wc af wil komen...
En straks lezen we dat het alleen een zwartrijder was 😇 Of niet, maar ik zou de wc ook niet meer uit durven als er een tot de tanden toe gewapend arrestatieteam voor de deur stond 😂
Misschien is hij wel heel misselijk Aan de andere kant als je niks te verbergen hebt doe je de deur toch wel open .. vreemd verhaal
Waar haal jij vandaan dat hij geen kaartje had dan? ik lees het nergens.. er is geloof ik nog niks bekend over waarom..
Als ie alleen geen kaartje had, waarom zo'n heisa veroorzaken? Waarom dan al over het perron rennen naar de Thalys en je vervolgens op de wc op te sluiten? Waarom kom je niet gelijk eruit, als je dat opgedragen wordt? Raar
Dat bedoel ik dus... Weer zonde van het geld. Maar goed we laten ons zo regeren door de angst dat we elk risico willen vermijden. Alleen lees ik nergens wat over de reden.
Dit denk ik ook! En als er zo'n heel arrestatieteam staat zou ik de wc ook niet meer uit durven komen.
ik vind dat toch wel heel erg raar.. Goh ik heb geen kaartje en dus sluit ik me op in de wc en kom er niet uit als daarom gevraagd word door een arrestatie team.. ik denk dat er meer achter zit.. misschien inderdaad vluchteling ofzo..
Dat had ie ook gelijk kunnen doen, zich overgeven vóórdat er een groots arrestatieteam was. Met zo'n actie roep je wel wat over je af natuurlijk, helemaal met alle gebeurtenissen in de wereld in je achterhoofd. En het feit dat er een aantal weken geleden een aanslag voorkomen was door passagiers. Goed dat er het zekere voor het onzekere is genomen.
Twee anderen getuigen melden: ,,Wij hoorden dat hij werd gecontroleerd, geen kaartje had en toen naar het toilet is gerend". Staat op AD.nl
of zou het samen hangen met dat lichaam dat gevonden is in rotterdam vanmorgen onder verdachte omstandigheden? hele kleine kans natuurlijk maar dan zou het logisch zijn dat hij de wc niet uit kwam..
Ik denk dat dit iedere maand weleens gebeurd. Maar omdat het de Thalys betreft en na het hele gebeuren werd alles afgezet en kwam alles in actie en daaromis het groot nieuws. Anders kwam gewoon de politie en die opende de deur wel en klaar.