moeder met aso gedrag !!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Migga, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    #1 Migga, 18 jul 2010
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
    Er moet mij even iets van het hart....

Ze zeggen weleens dat Nederland steeds asocialer wordt, maar nu weet ik dat dat ook ECHT zo is!

Ik zat zonet met mijn zoontje in de trein op weg naar huis.
    In de rij vóór ons zat een jonge moeder met haar zoontje (jaar of 4) en haar eigen moeder.
    Op een gegeven moment zie ik dat er allemaal "water" onder de stoelen doorstroomt. Ik moest echt mijn voeten optrekken, en mijn zoontje stond er met zijn sandalen al middenin. Ik dacht eerst dat die moeder een flesje water had laten vallen ofzo, maar toen bleek dus dat ze haar zoontje daar op de grond liet piesen!!!! :$
    Helemaal overrompeld keek ik die oma aan, en ik dacht: nee... zie ik dit nu goed?!?!
    Terwijl de moeder de broek van haar zoontje weer omhoog trok, probeerde die oma zich te verontschuldigen en zei: "tja, er is geen wc in deze trein en hij moest zó nodig...!"
    Ik zeg: "hád dat dan even gezegd! Er zijn hier genoeg mensen die vast iets bij zich hebben, desnoods had ik wel een luier of een plastic zak bij me gehad! Maar dit is toch geen doen!??!"
    Ik ben met mijn zoontje ergens anders gaan zitten, terwijl de pies maar onder de stoelen door bleef stromen.

Die oma voelde zich echt een beetje opgelaten, want ze begon met haar sjaal alles op te dweilen. "Mam, doe nou niet joh!" siste haar dochter haar toe.

Ik heb ze vol ongeloof nog een poosje aan zitten staren.
    Dit is toch echt asociaal gedrag???

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Typisch gevalletje, "jong geleerd, is oud gedaan":$ Echt belachelijk..

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Jeetje dit is wel heel erg ja. Wat een vies wijf eigenlijk. Dat doe je toch niet!

4. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Hahaha, jemig! Ja dat is echt aso!

5. Ohjee, ik denk dat ik echt de hele trein door was gerold (om de plas heen) van het lachen.. Dat doe je toch niet? :')

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Gatver, dat is echt asociaal.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    gadver wat een ranzige mensen en inderdaad erg aso!

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Arm kind, komt niks van terecht met zo`n moeder!

9. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Jeeeeetje!! :$ Wordt echt steeds gekker.. Schandalig gewoon.
    En dat kind weet straks niet beter. :x

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :$:$:$ !! He?! Nou ja zeg! Ik snap dat je wanhopig bent als je kind zo nodig moet plassen, maar ik zou ook even om me heen vragen of iemand een fles of zak bij zich heeft. Of naar de conducteur lopen ofzo!
    Wat zielig voor dat kindje trouwens. Die kan er niks aan doen natuurlijk en wordt zo wel verkeerd gedrag aangeleerd..:(

11. MissT

MissT Niet meer actief

Nou jaaaaaaaaaaaa zeg. Heeeel bizar dit!!! Gatverdamme wat aso.!

12. Meara

Meara Niet meer actief

Nou ja dat is echt nou ik heb er geen woorden voor

13. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    gewoon zo op de grond????? nou het moet toch niet gekker worden... geen prullenbakje of iets in de buurt?? en was er echt geen wc of was ze gewoon te lui??
    Bah vies wijf!!

14. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ow gelukkig, ik zie dus dat ik niet de enige ben die dit echt vreselijk asociaal gedrag vond!

Dat er geen wc in de trein was dat klopt, maar het was wel een STOPtrein, die iedere 5 minuten stopt. Ze maakt mij niet wijs dat ze desnoods niet even uit had kunnen stappen en de volgende trein had kunnen nemen.
    Inderdaad zielig voor zo'n kind. Als het hier al mee begint, dan wil ik niet weten wat voor een gekke dingen dat kind nog meer van zijn moeder mee gaat krijgen...

15. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    als mijn moeder er bij zo zitten zou ze dat echt niet toelaten!!! zou alsnog een klap voor mn kop krijgen (ook al ben ik 30):D

16. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Gadver zeg, kan op zijn minst nog even rondvragen inderdaad. Te aso gewoon.

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh echt wel, hier net zo:D

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat aso zeg. Er was echt wel een andere oplossing te vinden.

Ik denk dat ik zelfs even een conducteur aan het jasje had getrokken om te vertellen wat die moeder haar zoontje liet doen. En dan hopen dat ze een boete kregen of zo....

19. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Gatver! Vind dit echt te maf voor woorden!

Ik hoop dat deze moeder heeeel toevallig hier op ZWpagina zit! En dit nu leest en zich de oren van haar asociale kop schaamt!

kus miek

20. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    ieeieeeeeeee!!!!!! Wat smerig! Moet je denken wat er gebeurt als iedereen dat zomaar doet! Gelukkig zijn er ook nog mensen die het fatsoen hebben om dit op een andere manier op te lossen...
    Tsjonge, dit is toch te gek voor woorden???

Deel Deze Pagina