Komt een vrouw bij de dokter....trailer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  2. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind eerlijk gezegd de verfilming van een boek meestal tegen vallen... :( Turks fruit, one flew over the cuckoo's nest, de kleine blonde dood... Nee ik vind zelden een verfilming goed uitpakken.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb gister op tv ook een voorstuk gezien. Had nog niet zoiets van daar wil ik naar toe. Ben bang dat de film tegen gaat vallen.

kwebbel

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik ben t er mee eens dat de verfilming van een boek meestal slechter is dan t boek zelf, maar toch wil ik m graag zien :D

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik had hem gister gezien bij rtl blvd idd. Het lijkt me een mooie film en wil hem ook zeker zien!
    Ik heb het boek niet gelezen, dus ik ben nog helemaal blanco zeg maar :D.

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    t boek was echt geweldig!
    ik denk alleen dat t raar is bij de film ( als je t boek heb gelezen), je andere beelden ziet dan dat je in je hoofd had zeg maar toen je t las. je krijgt toch altijd een bepaald beeld en dat wordt ineens verstoord door de film.
    maar nogmaals, ik wil m echt heel graag zien. jammer dat t pas 26 november is...duurt nog fftjes.

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Wij gaan naar een ladynight naa rdeze film op 25 november is dan een soort voorpremiere...

Ben ook wel van mening dat films nadat je het boek heb gelezen anders zijn, maar als ik een goed boek heb gelezen ben ik gewoon benieuwd hoe ze de film ervan maken...

Harry potter vind ik de boeken fantastisch en de films wel leuk maar niet zo bijzonder als het lezen...

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Denk dat ik m ook wel wil kijken. Hoewel het volgend mij dus echt weer zo'n platte typisch Nederlandse film is. Maar dat kan ook niet anders met dit boek denk ik.

Ik vond het boek wel goed, maar wel een beetje grof.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben benieuwd, ik heb het boek niet gelezen, dat wilde ik niet, leek me te heftig, misschien ook te grof. Ik ben sowieso iemand, die zich altijd wil herkennen in de hoofdpersoon en dat lijkt bij dit boek niet voor mij weggelegd heb ik het idee.
    De filmtrailer heb ik net gezien, die trok me iets meer aan, maakte me toch wel nieuwsgierig. Maar ik denk dat ik hem beter niet kan kijken ;) . Toch nog te heftig/te emotioneel.

10. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb het boek ook gelezen, echt een super boek.
    ik wil ook naar de film, en ben heel benieuwd hoe ze hem hebben verfilmd.
    wanneer komt ie uit eigenlijk?

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb het boek 2 keer gelezen, nu wil ik het vervolg ook gaan lezen.. de weduwnaar..
    Meestal vallen zulke films altijd tegen vind ik, maar we zullen het zien. Ik ga hem wel kijken

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

26 november 2009

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

wow die moet ik echt zien .. heb het boek nog niet gelezen ( ga ik wel doen ) denk dat ik hem ff ga bestellen ..

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    het vervolg( de weduwnaar) is ook erg goed, maar het eerste is toch zeker wel beter!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeeeej eindelijk!!!

Denk dat de film idd gaat tegenvallen omdat ik het boek heb gelezen.. Maargoed ik ben wel ergg benieuwd en wil hem zeker zien!

Heb de slechtste verfilming OOIT al meegemaakt met: de white masai.
    Dus volgens mij valt me na het zien van die verfilming helemaal niks meer tegen.

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jaaa kan niet wachten tot hij in de bioscoop speelt , ga dr zeker heen ... vond het boek ook echt helemaal geweldig ...

17. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    eigenlijk wil ik hem niet zien, ik weet nu al dat het janken gieren en brullen wordt.
    maar tegelijkertijd is het wel gewoon de ijskoude waarheid van hoe het leven kan zijn.

zucht, waarschijnlijk wint mijn nieuwsgierigheid het en zal ik hem toch wel zien.
    ik denk dat reinout oerlemans het best goed gemaakt heeft, in ieder geval goede acteurs.
    als het goed gefilmd is, denk ik dat het voor volgend jaar de film wordt die nederland naar de oscars gaat sturen. ( neenee niet mij nu uitlachen) maar dat denk ik echt.zeg niet dat ze winnen.

het is gewoon een verschrikkelijk verhaal, maar o zo de waarheid, dat spreekt iedereen over de hele wereld aan.

joyce

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik ben helemaal gek van de Kluun boeken, heerlijk om te lezen. Ik weet niet of ik naar de film ga, ik hou juist van de schrijfstijl van hem.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik kijk enorm uit naar de film. Heb echt het idee dat ie niet tegen valt...de trailer bevestigd dat vind ik.
    Heb kort geleden de boeken gelezen...vervolg ik ook erg goed.... ze hebben me geholpen bij een soort van rouw verwerking van het overlijden van me moeder dit voorjaar...aan de gevolgen van borstkanker.

In het vervolg heb ik zitten huilen om het stuk dat hij z'n dochter zelf heeft leren zwemmen in Lake Waby, Fraser Island . Aussie. Ben er geweest jaren geleden ...magische plek!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

precies! borstkaker in NL of ergens anders...vreemdgaan door de ellende te vergeten komt niet alleen in ons land voor!

Deel Deze Pagina