kindjes dood gevonden in purmerend

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zo eng..mn oma belde net..woont nog in Purmerend en in de straat waar ik heb gewoond zijn gewoon twee kindjes dood gevonden..
    Gaat om een meisje van bijna 2 en een jongetje van een half jaar..
    Ze woonden bij hun moeder van 21 jaar..zij is aangehouden..Kindjes zijn met geweld om het leven gebracht..

Pfff schrok best van dit bericht ook omdat ik in precies dezelfde straat heb gewoond..

2. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    jeetje wat verschikkelijk.. mijn maag draait er helemaal van om van al die nare berichten..
    net zoals dat uit belgie.. die moeder van een aantal kinderen die zijn afgenomen en devolgende dag zit ze vrolijk met de kleinste weer in de kroeg.... soms dan wordt ik wel eens boos... er zijn zo veel mensen die moeite hebben met het krijgen van kindjes... en die zouden ze met zo veel liefde opvoeden en dan zijn er van die mensen die ze werpen bij het leven en die zorgen niet goed voor j=hun kindjes of zelf erger doden hun kindjes... ik kan er maar niet over uit hoor

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Er staat hier al een topic over.. aangezien de meeste antwoorden gegeven zijn in het andere topic, doe ik deze op slot.

Deel Deze Pagina