moeder met baby omver gereden

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 11 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ooo, wat erg!!!

2. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Ik vind het echt veschrikkelijk! Dat zou ik echt niemand toewensen. Ik snap niet dat zulke mensen niet beseffen dat je racen op een circuit moet doen.

3. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
  4. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    ooohw jemig wat verschrikkelijk :cry: :cry: .....

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    sjee, wat een heldendaad van moeder, maar ze heeft er maar 1 kind mee kunnen redden, vreselijk!

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik las het gisteren al ergens en nu hier... tis echt vréselijk! :cry: Heb er echt geen woorden voor...

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Tjezus... het zal je maar gebeuren, je kind... dat je 9 maaden bij je hebt gedragen, waar je dan eindelijk van kan genieten, waar je zoveel van houdt!!!
    Ik moet er niet aan denken...!Wat gebeuren er toch vaak rare dingen op deze wereld...
    Soms wordt ik er heel erg kwaad om!

Gr. Niki

8. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    OOOO, wat erg zeg! O verschrikkelijk. Verlies van je kind en dan op zo een manier!

Ook al moeten die sukkels klootzakken :evil: idioten de cel in ...voor hoe lang? Dit is nederland, gooi je een baksteen door de buurman zijn raam heen krijg je zwaarder. Dit soort gasten zullen een taakstraf krijgen ofzo. Hoe dan ook die arme ouders krijgen hun kind hier niet mee terug.

Ik kan hier zo boos en verdrietig om worden. Onvoorzichtige malle sukkels. Zo een leventje ontnomen! :cry: :cry:

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje echt heel erg, verschrikkelijk voor de moeder dat ze haar baby overleden is. Gelukkig leeft het andere kindje van 2 nog wel.

Deel Deze Pagina