Moeder met baby van de trap gevallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaVanGilani, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gaat je zeker niet in de koude kleren zitten zoiets.. heb bij onze beste vrienden vorig jaar meegemaakt, kindje zwaar gewond. op sterven gelegen en is ook met de heli mee gemoeten toen, naar nijmegen. maar als je dus zoiets hoort dan komt dat allemaal weer naar boven.
    je weet wat de ouders meemaken..

nou hopelijk overleefd het kindje! das de eerste zorg.

zal het hier in de gaten houden!

2. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Doet me denken aan het verhaal dat laatst bij Hello goodbye was.

zwangere vrouw viel van de trap en overlijdt. Man werd opgepakt en heel lang verhoord. Zoontje was er ook nog eens bij:(

Hopelijk loopt dit beter af!!!!!

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh bah wat een naar bericht weer zeg :( hoop dat het kindje het red... wat bezielt mensen toch (als het waar is dat ze geduwd zijn dan he weet niet of dat zeker is..)

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    He bah, wat een verschrikkelijk verhaal!
    Hopelijk overleeft het kindje het en blijkt de vader er niets mee te maken te hebben!!

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

he bah....

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Heel erg.
    Ik hoop ook dat het kindje er niks aan overhoud. Wat moet de moeder zichzelf nu rot voelen zeg :( En de vader ook als hij er niks mee te maken heeft.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

och wat een drama...:(

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wat naar! Hopelijk komt het helemaal goed met het kindje..

Hoe oud was het kindje en is er al meer nieuws??

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ow brrr... ik hoop dat het goed komt...

nu dr weer een kleine bij is hier, schiet dat ook steeds door mijn hoofd als ik op de trap loop...

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik vond het de eerste week ook zo eng om de trap op/af te lopen met 'm in mijn armen..

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik nog steeds, ook al is het de 2e en al bijna 6 maanden, ik struikel altijd ook wel erg snel...

wat een rotnieuws zeg :'(

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Vreselijk, hopelijk komt het goed met moeder en baby

13. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wat erg. Hopelijk komt het weer helemaal goed met het baby'tje en blijkt de vader niets met de val te maken te hebben.

Mijn schoonzusje is ooit van de trap gevallen met hun oudste dochter toen ze 8 weken was.
    Mijn schoonzusje had haar enkel gebroken en veel gekneusd. Mijn nichtje bleek later in het ziekenhuis gelukkig niets te mankeren. Ze moest wel een nacht blijven ter observatie.

14. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    brr wat naar! Hopelijk komt dat allemaal goed. Ben zelf ook als de dood om van de trap af te donderen met onze kleine. We hebben dan ook 2 katten die soms op de trap liggen of snel tussen mn benen door naar beneden rennen terwijl ik de trap afloop. Ik loop dan ook heel langzaam (trede voor trede) de trap af. T zal je maar gebeuren..

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben een keer goed uit gegleden met alicia in mijn handen. ik viel achterover en naar bezij en alicia klapte kei hard met der hoofdje tegen de zijmuur en daarna nog de trede. zelf was ik bond en blauw en donkerpaars omdat ik me best deed haar vast te houden en me zelfs dus niet kon opvangen en de hele klap te pakken had. kreeg wekadvies maar volgens mijn heeft ze er geen last van gehad. ik zelf heb staan huilen van schrik wil je niet weten.

sindsdien niet meer met mijn dkke zachte sokken van de trap afgeweest en heb altijd sloffen aan met rubbere zool. heb een stra met vloerbedekking en is echt niet geschikt om op te lopen met sokken.

ongelukje zit in een klein hoekje en hoop dat ze er goed uit komen

16. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik was ook met mijn zoon van de trap afgedonderd, toen hij nog maar een paar weken was. Gelukkig viel ik op mijn rug en niet voorover. Mijn hele rug helemaal blauw maar gelukkig was mijn zoontje helemaal ongedeerd. Hoop zo dat het kindje het redt, en die rotvader in de cel!

17. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    is er al nieuws ?

18. adi

adi Niet meer actief

Oh wat vreselijk!!! En echt heftig als het kindje en de moeder zo met spoed naar zkh moeten! Weet je al wat meer?

Ik ben met mijn zoontje van de trap gevallen toen hij 5 maanden was. Sindsdien ben ik echt als de dood voor de trap. Toen had ik zelf mijn enkel gekneusd, en hij viel heel even op het eind met zijn hoofd tegen de vloer. HAP vond het niet nodig om een kinderarts bij te roepen. Onze KA achteraaf kwaad door deze beslissing, babys moeten altijd goed worden nagekeken na zo'n voorval.
    Gelukkig had hij niks..

Daarna ging ik 2 maanden lang zittend van de trap als ik een baby vasthad. Ik vond het echt doodeng.

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    verschrikkelijk dit soort dingen :(

Zelf ook van de trap gedonderd toen zoonlief nog geen 6 weken oud was. " Gelukkig" heb ik mezelf zo gedraaid en hem tegen me aangedrukt dat hij helemaal niets had. Had hem beschermd met mijn "airbags" Die zwart van de bloeduitstortingen waren :(
    Ben op mijn rug terecht gekomen en heb nog lang last van bekken en onderrug problemen gehad.
    Ben lang bang geweest om met mijn kind de trap af te gaan.
    Nu nog ga ik alleen met sloffen/schoenen met ruwe zool de trap op en af.

20. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Bah wat een vreselijk nieuws.
    Is er al wat meer bekend ?
    Hoop zo dat de baby er niets aan over heeft gehouden. En dat vader er uiteindelijk niets mee te maken heeft !

Ik ben zelf ook doodsbang op de trap met de kleinste in mijn armen.
    Ik loop dus ook altijd heel rustig en voorzichtig van de trap af.

Mijn vader is 1x met de oudste naar beneden gevallen toen ze daar aan het logeren was.
    Hij had werkelijk overal pijn en blauwe plekken, en mijn dochter heeft het lachend aan mij verteld ( die had gelukkig helemaal niets ) doordat opa haar goed vast hield.

Deel Deze Pagina