ik heb van de dokter een verwijzing gekregen voor de osteopaat. Nu heb ik a.s. vrijdag een afspraak. Ik wilde erheen omdat ze overdag alleen maar hazeslaapjes doet en omdat ik haar niet wakker in bed kan leggen, ze wil alleen aan de borst of wiegend in slaap vallen. Ook is ze erg onrustig aan de borst, soms wilt ze de ene kant wel en de andere kant niet en dan gaat ze zeurderig huilen. Ook aankleden vind ze niet zo fijn, dan klaagt ze, niet echt huilen. Maar sinds vorige week zijn bijna alle klachten weg, door een nieuwe manier van naar bed brengen kan ik haar nu wel wakker in bed leggen. Onrustig drinken is nog wel en hazeslaapjes zijn al veel minder. We hebben altijd al een super vrolijke meid gehad, ze huilt denk ik nog geen 20 minuten op een dag! Nu twijfel ik of ik wel zal gaan naar die ostepaat, ik bedoel we zijn allemaal hartstikke gelukkig en een perfecte baby bestaat toch ook niet? Ik ben bang dat ze door de osteopaat juist slechter gaat slapen of zoiets...
Hoi, ik zou wel gaan: de osteopaat kan je prima vertellen of er wel of niet wat scheef zit in de werveltjes enzo, en wij hadden hier dus dat het met dingen anders doen ook weer beter ging, maar na een paar weken was het dan weer mis. Ik wilde dus maar dat ik gelijk was gegaan toen ik met 3 weken dacht dat er wel eens iets mis zou kunnen zijn. Dat heb ik dus niet gedaan, waardoor we uiteindelijk pas een week of 3 geleden ofzo voor het eerst geweest zijn...
Niet tijfelen gewoon doen! Wij hebben ook super goede ervaringen met de osteopaat! Jouw verhaal was ook de mijne. Soms hadden we goede dagen maar dan weer terug bij af. Sinds we naar osteopaat zijn geweest gaat alles goed! Het kan geen kwaad om er toch heen te gaan.
ik kan me je twijfel heel goed voorstellen! Ennuh... hier had ik ook een mevrouw die hazeslaapjes deed en onrustig dronk enzo (en verder hartstikke vrolijk was; iedereen merkte op hoe vrolijk ze wel niet was). Is allemaal vanzelf overgegaan. Als je het gevoel hebt dat je voor niks gaat medicaliseren, zou ik gewoon afbellen. Gewoon uitleggen dat het veel beter gaat en dat je opnieuw zal bellen voor een afspraak als het je later toch nodig lijkt. O en wat betreft dat onrustig drinken: kan ook gewoon bij het kind horen hoor. Mijn dochter dronk gulzig, en at haar hapjes en later alles wat ze in handen kreeg ook heel gulzig. Pas nu (1,5 jr oud) leert ze rustig te eten. En dat gaat hartstikke goed. En oja, ze is nog steeds het vrolijkste meisje dat je je voor kan stellen. Dus maak je niet te snel zorgen!
hier nog 1 die zit te twijfelen tijdens de bevalling had ik me dochter binnen 20 minuten er uitgeperst slaapt overdag slecht kan niet tegen drukte weet echt niet wat ik moet doen ? iemand advies,?
Altijd doen! niet geschoten is altijd mis toch? Bij Gjalt heeft het prima geholpen... ben de osteopaat nog elke dag dankbaar maar het helpt niet na 1x en ook niet meteen ik zag pas na 2 weken verschil en dat het beterder ging... Ben 2x met Gjalt er naar toe geweest.
Je kan gewoon bellen voor een afspraak zonder verwijsbrief, als je meld dat het om een klein kindje gaat dan krijg je voorrang (dat was bij ons zo) en kan je meestal snel komen.
ik zou het ook doen! als er niks is doen ze ook niks! maar kan geen kwaad om eens ernaar te kijken toch?
misschien moet ik het ook gewoon doen heb sinds vandaag even een andere slaapzak want de ene moest in de was maar die nu in de was zit zitten touwtjes aan en die zaten altijd vast aan het ledikantje en toen lag ze altijd goed noumet die nieuwe ligt ze helemaal overstrekt? volgens mij is dit niet helemaal goed of wel?
Ik zou zeker gaan. Heb heel goede ervaringen met de osteopaat. Ik ging erheen omdat de jongens een lichte voorkeurshouding hadden. Maar na de eerste keer was Thomas gelijk van zijn darmkrampjes af waar hij zo'n last van had. Nog twee keer erna geweest voor voorkeurshouding en ze hadden nergens last meer van! Gewoon gaan!
Ik zou als ik jou was gewoon gaan, het kan immers nooit geen kwaad. Wij hebben er toen Kyra klein was heel veel baat bij gehad.
doen, ze doen niets geks, zijn heel rustig en voelen alleen, anissa werd er heel rustig van. er gebeurd helemaal niets geks hoor.
Ik zou het niet doen, maar dat is dan weer persoonlijk. Zoals je zelf zegt een perfect kind bestaat niet. In sommige gevallen doen osteopaten dingen wat ze beter niet doen, heb ikzelf ervaring mee.