moeder met zes kinderen op straat

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wheelie, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou ja, het stuk in de krant spreekt van een zwager en huisvesting geregeld door een familielid, dus ze zijn er wel.

2. krijger

krijger Lid

20 dec 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    #42 krijger, 20 dec 2013
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
    dramagezin. Teveel ellende om op te noemen. Overheid dient op te treden, dan maar geforceerd

3. krijger

krijger Lid

20 dec 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    #43 krijger, 20 dec 2013
    Laat ik t zo zeggen: Voor de veiligheid van de kinderen, als t ooit nog goed komt met ze: Optreden overheid! Het verhaal (achtergrond) is verre van de realiteit, je ziet wit, de werkelijkheid is gitzwart............Als ik familie was?.....Zou ik ze ver uit mijn buurt en leven willen houden. De mensen zijn al zo vaak van uit hun familie geholpen. Hier is professioneel ingrijpen vereist......Deze mensen help je niet meer. Het is lijdzaam toezien voor de familie......en ze hebben veel familie. De dame heeft de gave een totaal irrealistische voorstelling van zaken te geven. Kan haar niet kwalijk genomen worden, ze gelooft heilig in wat ze denkt. Zo is ze ook overtuigd een goede moeder te zijn......

4. tuc

tuc Niet meer actief

En dit is je reden om je aan te melden op zp...familielid die wrok koestert ofzo?

5. krijger

krijger Lid

20 dec 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    #45 krijger, 20 dec 2013
    wat je wil, ik ben geen familielid en koester zeker geen wrok, ik weet ook niet waar je dat uit herleidt. gewoon een objectieve, juiste voorstelling van zaken. Wrok is niets voor ons, gebeurt hier al te veel. En als ik wrok zou koesteren zou ik m.b.t. deze situatie op mijn wenken bediend worden toch? Erger kan je als ouder niet overkomen lijkt me. Nee, het is geen persoon toe te wensen. Derhalve zijn er ontspoorde situaties waarin ingrijpen gewenst is. Een alcoholist help je niet met een fles drank..

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Of om wat duidelijkheid over deze situatie te verschaffen... ;)
    Ik heb ook al het e.e.a. aan verhalen over deze 'moeder' gehoord, wordt je niet vrolijk van.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik geloof best dat dit geen zuivere koffie is, je word echt niet zonaar wegens overlast uit je huis gezet daar gaat zoveel aan vooraf. Vind her sneu voor de kids!

8. tuc

tuc Niet meer actief

O ik geloof het direct maar om daar nu een account voor aan te maken...

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Begrijp dat de vader(s) niet echt en rol spelen in het geheel? Moest toch heel wat gebeuren voordat ik mijn kind in opvang zou laten gaan als ik zelf een huis had.

10. krijger

krijger Lid

20 dec 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL

dat is een aanname...neem ik aan....

11. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik las gister een stuk van haar in de regionale krant, neeee wij doen niks het ligt niet aan ons waren haar woorden ja daaaag

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Vind het zelf ook een twijfelachtige artikel, want ik vermoed niet dat iemand zomaar op straat kan komen te staan met 6 kinderen........

13. krijger

krijger Lid

20 dec 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je valt in herhaling Tuc.

14. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

m.telegraaf.nl/article/22172735/gedode-hond-van-familie-bons

En het krijgt nog een staartje.

15. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
  16. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    Beste allemaal
    We zijn bij argos geweest wat deze ...... en ........ hebben gedaan is een grote slachtpartij argos helemaal overhoop gestoken onder het bloed de dierenambulance in shock overstuur het is een grote slachtpartij geweest zo erg dat we alleen zijn hoofd mogen zien lieve argos wat hebben ze je aangedaan we zijn kapot van verdriet we missen je.

bericht via haar facebook

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

En dit hoefde ik dus eigenlijk niet te weten, heb nu een verschrikkelijk beeld in mijn hoofd :(

18. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Verschrikkelijk, echt de mannen mogen ze van mij ook even behandeling geven die hun aan de hond hebben gegeven :x

19. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    #59 diaan1982, 31 dec 2013
    Laatst bewerkt: 31 dec 2013
    Wie heeft dat gedaan? En waarom? Dit had ik ook niet willen weten,ben ook een beelddenker,lees express geen kranten meer.
    Maar hoe kan zoiets gebeuren??
    Snap er geen biet van

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat het geen lekkere familie is, is hier algemeen bekend. Je wilt ze echt niet als buren en zeker niet bij je kinderen in de klas.
    Jeugdzorg kan niet ingrijpen, omdat ze als moeder zijnde niks verkeerd doet. Het is 1 grote misvatting dat je kinderen zomaar bij hun moeder weg kan halen.

En het verhaal van die hond is dieptriest! Die hond is zo zwaar mishandeld dat de dierenarts besloten heeft het beestje uit zijn lijden te verlossen en in heeft laten slapen.

Die mannen die het gedaan hebben zijn...tja, in ieder geval 1 daarvan is zo'n stereotype crack-junk.
    "vrienden" van de moeder.

Nou....als je kinderen hebt en niet zo'n probleem geval bent zoals ze wordt ongeschreven, dan heb je niet zullke mensen in je vriendenkring zitten.

Nee.....echt deze mensen wil je echt niet in je buurt hebben!

Deel Deze Pagina