die crack-junk heeft zelf ook een hond, wat voor hondenleven heeft die hond dan? als hij dit heeft kunnen doen!!! de crack-junk op f.b zou ik liever ook niet tegen komen op een avond brrr wat een kop zeg.
Tja als zij veel huurachterstand hebben of veel overlast veroorzaken dan kan dat gewoon. Ondanks dat daar ook 6 kinderen wonen. Overigens lees ik ergens dat het vreemd is dat er geen opvang wordt geregeld voor de kinderen. Meestal, als het echt tot een uitzetting komt, dan brengt politie jeugdzorg op de hoogte voor wat betreft de minderjarige kinderen (om te voorkomen dat die op straat komen te leven). Meerdere jarige kunnen zich volgens mij bij het leger des heils melden voor een slaapplaats.
Er is vandaag een steekpartij geweest, waar 1 dode bij is gevallen. Er gaan geruchten de ronde dat de dode 1 van de moordenaars is van de hond... Dat bedoel ik....fijne familie
Gerucht he! Ik heb ook al een gerucht gehoord dat het heel iemand anders is. Maar als het wel zo is.. pffff
Het gerucht ging dat dit incident raakvlakken zou hebben met de mishandeling van een hond op 29 dec jl. in Leeuwarden. Tot op heden zijn er geen aanwijzingen dat deze zaken raakvlakken hebben. Het zijn twee op zichzelf staande incidenten. meldt de politie op de site. - See more at: Steekpartij Curacaostraat, slachtoffer overleden - Suksawat