moeder met zoon vraagje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by beccie, Jan 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

hallo.

misschien een hele domme vraag van mij maar vraag het toch.

mijn zoon is 5.5 en begint morgen aan zwemles.
    nou vraag ik me af hoe die kleedruimten werken. normaal ga ik natuurlijk in het vrouwen hok,
    moet ik mijn zoon in het mannen of vrouwenhok omkleden, mag ik als vrouw wel daar komen, of gewoon mijn zoontje meenemen in de vrouwenruimte:)

2. penseel

penseel Niet meer actief

Hihi grappige vraag als vrouw mag je je zoon mee nemen in het vrouwen hok heb ik wel altijd gedaan.

Ik ga niet zelf in het mannen hok haha.

Jongens tot een jaar of 10 kunnen gerust mee met hun mama.

Dochters gaan ook met vader naar de dochters hok toch..

Hier wel in elk geval. Heb zoon en dochter.

3. adi

adi Niet meer actief

Hier ook een zoon van 5,5 die echt niet in de vrouwenkleedkamer gaat, dat wil hij zelf niet ;)

Bij ons in het zwembad heb je naast de kleedkamers ook gewone kleedhokjes, daar kun je hem ook omkleden. Daarnaast worden hier veel kinderen gewoon op de gang afgedroogd en omgekleed.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#4 MMarianne, Jan 9, 2015
    Last edited by a moderator: Jan 9, 2015
    Lijkt mij ook niet meer dan normaal dat moeders met kinderen in het vrouwenhok gaan en vaders met kinderen in het mannenhok.

Edit: even niet bij stil gestaan dat je zelf niet mee zwemt dan maar zou evengoed voor het vrouwenhok gaan denk ik, om eventuele ongemakkelijke situaties te voorkomen...of gewoon een klein hokje nemen.

5. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Als er zwemles is staan de ouders zich niet om te kleden..alleen de kindjes. Ik zou bij het mannenhok gaan voor je zoon.

6. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Wij hebben een gezamenlijke kleedkamer, per zwemles is er 1 ruimte beschikbaar. Geen enkel probleem.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat was bij ons anders, want tegelijk met zwemles, waren er ook zwemactiviteiten voor volwassenen.
    Hier was het dus omkleden in de vrouwenkleedkamer, als ik mee was, en bij de mannen als mijn man mee ging.
    Nou snap ik zelf niet helemaal dat je als volwassen man of vrouw in zo'n groot hok gaat omkleden, (zou zelf toch altijd voor de kleine kleedhokjes kiezen, zeker als er op dat moment ook zwemles is), maar er waren er zat die het deden en dan dus last hadden van vaders die met hun dochter mee de vrouwenkleedkamer in kwamen.

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Bij ons zijn er aparte omkleedhokjes, dus wij hebben dat 'probleem' niet maar als er verder geen andere zwemactiviteiten zijn, zou ik gewoon het mannenhok ingaan met je zoon.

9. beccie

beccie Niet meer actief

hihi allemaal verschillende reactries. misschien kijk ik eerst even wat de anderen morgen doen :)
    volgens mij hebben ze hier trouwen ook kleine hokjes naast de kleedruimtes bij twijfel pak ik die wel hihi.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,873
    113
    Hier staat aangegeven dat je de kleedkamer van het geslacht van de ouder dient te gebruiken.

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Bij ons heb je een vader/kind, moeder/kind en ouder/kind kleedruimtes. Wij gaan nu in moeder kind maar ook als ons zoontje ouder is zou ik dat ook doen als er geen ouder/kind kleedruimte is. Het maakt mij nooit zo uit want ik ben ook al eens met papa, zoontje en ook de papa en zoontje van vrienden in een vader/kind kleedruimte geweest. Waren toen wel geen andere vaders.

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Hier ga ik met mijn zoon naar de mannen/jongens kleedkamer. Er is alleen zwemles, dus er zijn alleen kinderen. Mijn zoon krijg ik moeilijk bij de vrouwen!

13. tdw

tdw Niet meer actief

Dit is bij ons ook zo...

Grappig al die verschillen!

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier heb je bij de zwemlessen aparte hokjes. Gewoon grote gemeenschappelijke maar alleen voor de zwemles kinderen. Hier zitten vaders/moeders/jongens en meisjes dus gewoon bij elkaar.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,195
    16,528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook!!

16. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Wow nooit over nagedacht haha. Ik zou in het zwembad vragen wat gebruikelijk is.

17. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hier gaan meisjes in de vrouwenkleedkamers en jongens bij de mannen. Wat voor de laatste zwemlessen wel wat voor problemen zorgt, omdat dan meiden van een jaar of 16 zich omkleden. De papa's wachten dan even op de gang.

18. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Ik weet wel dat wij vroeger om bvb 16 uur gingen zwemmen, en dan was de kleuterzwemles net over.
    Wij hadden onwijs veel vaders bij ons in het hokje met hun dochter, omdat er in het mannen hok dus mensen voor het vrij zwemmen om 16 uur aan het omkleden waren.
    Wij hebben hier als 16 jarige pubers onwijs tegen geprotesteerd, want het is afschuwelijk!

Ik zou dus zeggen geslacht van de ouder hahaha.

19. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    Hier dus ook, de kleedkamer van het geslacht van de ouder

20. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,785
    18,944
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik zou ook kiezen voor kleedkamer van het het geslacht van de ouder. Als ik zelf ga zwemmen en ik zou een vader met dochter in de vrouwenkleedruimte aantreffen, zou ik die ook vriendelijke verzoeken om te vertrekken. Ik hoef niet zo nodig door een man gezien te worden.

Share This Page