Moeder neemt kind mee naar een ''raveparty''

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Partyrocker, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Idd flauw.
    Er praat hier niemand over levensbedreigend, behalve jij.

Er zijn gewoon situaties en plaatsen waar geen baby's thuishoren klaar.
    Ik ben blij dat je zelf ook inziet dat je post kinderachtig is, en je alles uit zn verband moet rukken om reacties te krijgen.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    En waarom hoort een baby daar niet? Alleen maar omdat jij dat vindt?? Of zijn er ook echt goede redenen voor?

Deze moeder wordt door mensen in binnen- en buitenland bekritiseeerd. Waarom? Niet omdat ze haar kind in gevaar heeft gebracht. (Of misschien vergis ik me, als iemand mij straks een reëel gevaar kan noemen dat een kind daar loopt, trek ik mijn woorden graag in.) Ze wordt afgekraakt om geen enkele andere reden, dan dat ze een afwijkende maar verder onschuldige keuze maakt.

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat op een rave party zo'n 95% van de feestgangers aan de harddrugs zit en dat lijkt me geen goede omgeving voor een kind. Weet niet of je ooit op een raveparty geweest bent? ik neem aan van niet anders zou je wel begrijpen waarom dit geen goede omgeving voor een kind is.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als je goed had gelezen, had je in mijn eerste post in dit topic al gezien dat ik er nooit ben geweest. Dus vertel: welk gevaar loopt een baby in een omgeving waar anderen harddrugs hebben gebruikt?

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Drugs, roken, duwen en trekken, overvolle ruimtes, mensen die compleet uit hun dak gaan en zichzelf niet meer in de hand hebben, die de zaak onder kotsen.

Dan kan ZIJ als moeder het nog zo goed voor hebben met haar baby, het is gewoon geen veilige omgeving voor een baby!

Errug leuk en gezellig hoor, heb vroeger veel party's bezocht, maar met een baby is echt not done.
    Te zielig gewoon.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Roken zal in Amerika niet van toepassing zijn. Trekken en duwen lijkt me inderdaad geen veilige situatie voor een baby. Stond moeder daar dan middenin met haar baby?

Edit: sorry, niet US maak UK. Hoe dan ook: rookverbod van toepassing.

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me ook niet voorstellen hoe die moeder het daar 'leuk' kan hebben met haar baby erbij:S

8. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Haha het zal wat zijn als iedereen hun kinderen mee naar die feesten neemt. Zie mezelf al losgaan op Decibel met m'n kinderen.
    Dus als je je kind mee kan nemen naar zo'n party, kun je ze ook wel meenemen naar de kroeg. Daar is het ook niet gevaarlijk.

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    41 en dan nog naar een rave party?! My god.... ik word echt oud....bedankt....

10. adi

adi Niet meer actief

Tupp, ik snap dat jij een discussie wilt uitlokken, maar je zegt zelf al dat je niet weet waar je over praat.
    Rookverbod en een raveparty gaan niet echt samen. En dan is nicotine het meest onschuldige wat daar gebruikt wordt.

Jij mag het prima vinden, maar probeer te accepteren dat veel kenners van deze partys echt snappen waarom een PASGEBOREN baby daar niet thuis hoort.
    Maar deze moeder deelt die mening niet, dus je bent niet de enige..

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    zeer reeel. Echt te maf voor woorden dit...

nog maffer.... de lui die haar hebben binnengelaten met een baby van 4 maanden .....:$ .... bv of geen bv.... dit is gewoon not done. Dat weet iedereen. En degene die zeggen ´wat is nou het probleem dan...?´ Wat denk je zelf? Zou je zelf met je eigen kind naar zo´n party gaan? Nee dat zou je niet doen. Niet met een kind van 4 weken, 4 maanden, 4 jaar of 14 jaar voor wat dat betreft. Het hele borstvoedingverhaal staat daar volledig los van. Ook in de UK hebben ze kolven en babysitters.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Adi, ik ben niet uit op het uitlokken van een discussie. Ik snap de ophef niet en vraag verduidelijking. Ik ben nooit op een rave geweest. Wel op concerten. Nooit met baby, want die had ik toen nog niet ik heb ook niet de behoefte om daar nu met een klein kindje of baby naar toe te gaan. Ik ben saai geworden. ;) Overigens nam ik onze zoon als baby wel heel makkelijk mee naar andere uitstapjes en feestjes. Gewoon in een draagdoek, hij sliep prima waar we ook waren.
    Op de concerten / muziekfeesten waar ik geweest ben, zou ik een baby hooguit een raar gezicht vinden omdat ik het niet gewend ben. Ik vroeg me dus af of mensen alleen vanuit gevoel reageren, of dat er werkelijk reden tot zorg is. Bij de feesten die ik bezocht, zou die reden er niet zijn. Afgezien van lawaai (hier opgelost met gehoorbescherming) en in het verleden sigarettenrook. Bij mijn weten is geen enkel feest in de UK hiervan uitgezonderd. Dus ook dat zal wel meevallen.

Maar goed, middenin een trekkende en duwende menigte staan lijkt me inderdaad niet fijn met een baby. Zo'n kindje is toch kwetsbaar.

Wel raar dat als ik hier een vraag stel, dat jij dan vindt dat het geen vraag is maar een discussie. Ik vind het een beetje jammer om zo te proberen en gesprek te beeindigen.

13. adi

adi Niet meer actief

Oorbeschermers in de vorm van een koptelefoon (op foto te zien/ bestaan deze wel in de maat van een 4mnd oude baby?), beschermen echt niet tegen hardcore techno muziek. Los van de licht/laser shows die de hele nacht draaien..

Eehh... Ik had het niet over 'sigarettenrook' ;)
    Je krijgt bij binnenkomst zowat een hoop pillen in handen gedrukt... De gemiddelde bezoekers zijn echt geen rustige concertgangers die even naar buiten zullen lopen om hun sigaret/joint of whatever te roken of om te wachten totdat de pillen zijn uitgewerkt..

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heel simpel, lange discussie is echt niet nodig... dit is gewoon not done. Als je een beetje moedergevoel in je donder hebt, dan weet je dat. Om het woord egoist nog maar niet in de mond te nemen.

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

sommige malloten gaan ook pogoën, of erger nog ruzie zoeken en er ontstaan vechtpartijtjes voor je het weet sta je er tussen met je kindje, nee het is geen safe place voor een kind.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Een omgeving met harde muziek en vol alcohol en hard drugs gebruikers, nee daar hoort geen baby.

Zelfs als het zo is dat de moeder haar uiterste best doet om het kind te beschermen (daar ga ik dan maar even vanuit), je kunt er niet op vertrouwen dat iedereen om je heen ook zo voorzichtig is (en dan met name die feestgangers die out of hun mind zijn door de harddrugs.

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Tupp: De sigarettenrook...uit ervaring..nee dat valt niet mee. Echt niet. Ook hier in NL niet.
    Misschien dat ze er in de kroeg op letten...maar dit zijn toch ander soort feestjes.

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat de papa haar niet heeft tegengehouden....

ow jee... ik voel een dr. Philletje aankomen over 5 jaar!

hier alvast de youtube link:

www.http//An all new at Dr. Phil- myselfishmummiebrokemyhearingforgood

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Het zal je moeder toch maar zijn, arm kind.
    En wij ons hier maar druk maken of we ons kind thuis niet overprikkelen:p

Deel Deze Pagina