Opleiding?

Discussion in 'De lounge' started by cat2, May 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik zou graag iets heel anders willen doen wat werk. Misschien is werken in de kinderopvang iets voor me. Ik heb op Internet gekeken en kom dan uit op spa niveau 3 opleiding. Ik weet alleen niet zo goed hoe alles aan te pakken.

Ik ben 35 jaar. Heeft het dan nog zin om een overstap te maken? Zijn hier mensen die dit ook hebben gedaan?
    Ik heb de keuze tussen bol eb bbl leerweg. Normaal gesproken werk ik. Bol opleiding gaat dan niet. Bij bbl moet je stage lopen. Als ik stage ga lopen mis ik dus inkomen. Is het ook mogelijk betaald stage te lopen?

Nog tips of advies?

2. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

Nov 13, 2013
    2,268
    208
    63
    Female
    Utrecht
    Ik kan je niet heel veel vertellen behalve dat vele van mijn kennisen met deze opleiding iets anders doen. Er is gewoon erg weinig werk in en dan maak je met 35 zonder werkervaring minder kans ben ik bang.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Op het moment is er idd heel lastig werk in te vinden? Ik weet niet hoeveel je wil of moet verdienen?? Misschien is gastouder iets voor je? Kan bij jou thuis, maar ook bij de kinderen thuis.

4. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

Mar 15, 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bbl is mogelijk en ook evt verkort biedt capabel.
    Op dit moment is t moeilijk om een baan te vinden in de kinderopvang. Misschien komen er wel binnenkort mogelijkheden ivm maatregelen voor peutertjes en opvang

Bij me dochter op de opvang loopt alles steeds beter en hebben ze oude stagiaires aangenomen omdat ze mankracht nodig hadden! Ook wou ik dagen wisselen met de tijd maar dat bleek njet eens zo makkelijk doordat er meer aanmeldingen komen!

5. aboe

aboe Actief lid

Oct 2, 2012
    246
    10
    18
    1 tip, ga niet bij Capabel de studie doen. Meer dan de helft van mijn klas heeft de studie niet gehaald door verschillende redenen.
    Het ROC geeft ook een verkorte versie van een jaar en zijn juist heel flexibel.

Share This Page