Ik ben al weken heel erg misselijk, moet erg veel overgeven (zie mijn andere topic) Ik word er een beetje wanhopig van en vroeg mij daarom af hoe het anderen is vergaan. Was het bij jullie na 3 maanden zwangerschap over, of heb je er langer last van gehad?
Bij mij is het helaas nog niet over, dus ga er van uit dat ik de hele zwangerschap misselijk blijf, ben nog steeds elke dag aan het kotsen helaas! Tis bij mij bij week 6 begonnen, tot week 24 was het heel extreem en moest ik elke keer urine inleveren om in de gaten te houden dat ik niet zou uitdrogen, vanaf week 24 kan ik vocht goed binnenhouden, alleen het ontbijt en avondeten gaat nog niet zo super. Ik gun niemand zolang misselijk te zijn en gelukkig is het in de meeste gevallen na 16 weken ook over.
Ik heb er in het begin van de zwangerschap geen last van gehad en heb er nu (iets meer dan 30 weken zwanger) sinds een paar weken last van.......vrees dat dit wel tot het eind zo zal blijven. Groetjes, Ramona
bij de eerste ben ik van 7 tot 12 wkn misselijk geweest.. bij deze zwangerschap maar heel af en toe een klein beetje.
Ik was misselijk van week 8 tot 13, het kwam ineens, en ging ook ineens weg, toen zei ik, goh ik ben al 3 dagen niet misselijk geweest. Ik vond het niet zo erg, het hoort erbij punt. Ik ging vaak even buiten luchten, en dan ging het wel goed. De scheten van m'n man, kon ik echt om kokhalzen!! En hij lag dan helemaal in een deuk!!!!
Bij mij was het op zn ergst op 12 weken en heb toen ook over moeten geven en daarna was het vrij snel over. hopelijk knap je snel op hoor meid!!!!!!
Tot de 12e week Dacht dat het nooit meer over ging..maar gelukkig hihi.. Geen overgeven trouwens wel extreem misselijk de godganse dag.
bij mij was t 3 volle maanden vol . Af en toe heb ik t nog maar veeeeeelllllll minder. ben ik wel blij om. gr loesmari
ik word in de loop van de dag pas misselijk, niet dat ik over moet geven, maar gewoon een naar gevoel en hele vieze smaak. bij mijn andere zwangerschappen heb ik dit nooit gehad
Ik ben ongeveer 3 1/2 maand super misselijk geweest, kon echt niks binnen houden..zelfs beschuit niet..heb ook zetpillen gehad, maar die werkten voor geen meter..
tot nu toe ben ik nog steeds misselijk.. moet de ene keer wel overgeven en de andere keer is het alleen maar kokhalzen.. hoop dat het gauw over is
Bij mij is het begonnen in week 7 en t is vorige week 3 dagen weg geweest, maar nu is het weer helemaal terug. Beschuit houd ik binnen, maar dat is het dan ook wel. En ja daar zit ook niet veel voeding in. T lijkt inderdaad een eeuwigheid te duren, anders zijn een paar weken zo voorbij, maar dit zijn erg lange weken (ook omdat ik thuis zit natuurlijk)
Ook ik werd in het begin al ziek. Had een abbonementje op de wc en kon niets eten behalve een bouilion. En ook dat bleef niet lang erin. Na zo'n 4 maandjes was het weg en met 7 maandjes kwam het weer terug. Alleen wel wat minder maar wel weer af en toe boven de wc hangen Ik heb het nu nog steeds dus denk wel dat het tot het einde duurd Lucky me!
Ik ben vanaf week 6 misselijk, vooral 's middags en 's avonds. Af en toe is het een dag wat minder erg en denk ik heel blij dat het misschien nu toch echt overgaat maar nee, voorlopig nog niet.