POLL: Wat zou jij doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Funnyfant, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik zou bij de 20 wk echo:

1. Niet het geslacht willen weten en het oorspronkelijke plan aanhouden. Dadelijk krijg je spijt.

2. Het wel willen weten, omdat je nu een sterk vermoeden hebt, is die onzekerheid wel erg spannend!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Afgelopen vrijdag heb ik plots een extra echo gehad. Daar heb ik volgens mij het geslacht gezien, per ongeluk. Wij wilden het eigenlijk niet weten tot de bevalling, maar twijfelden soms wel.
    Maar nu wil mn man eigenlijk, volgende week bij de 20 wk echo het geslacht toch wel zeker weten, nu ik een vermoeden heb... Maar ik twijfel nog...
    Wat zou jij doen in mijn geval? Please via de poll antwoorden!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja naja ik wil het niet weten dus ik zeg dan ook als jij het niet wil, gewoon niet doen! die man zei ook tegen ons ja ik ga wel naar e beentjes kijken maar daar zul jij echt niks in zien, en ik heb ook zo lopen spieken en gluren (automatisch) en ik dacht ook geen uitsteeksel te zien maar hij zei nadrukkelijk, dat hijj hem zo maakte dat wij het echt niet konden zien ookal zouden we dat denken dus wie weet heb jij wel helemaal niks gezien of iets wat erop lijkt en het dus niet is. ik zag zelfs de navelstreng aan voor een arm haha!
    Lastig ik snap je, je moet je gevoel volgen...als je echt sterk overtuigs bent dat je het gezien heb ja dan kan ik me wel voorstellenn dat je het wil weten! maar toch als jullie hebben aangegeven het niet te willen weten zou zij/hij dan het echt laten zien?
    ben benieuwd wat je doet :D

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wij hadden dit ook, maar dan met de 20 weken echo.
    Ik dacht een piemeltje te zien, toen ze liet zien dat er inhoud in de blaas zat, maar ik heb de onzekerheid maar zo gehouden.
    Later bleek dat ik het inderdaad goed had, we kregen een zoon!:D
    Pas keek ik de dvd nog eens terug en zag ik het geslacht inderdaad een paar seconden overduidelijk tussen de beentjes.
    We hebben toen heel duidelijk aangegeven dat we het niet wilden weten.
    Waarom is ze niet een beetje "voorzichtiger" te werk gegaan, denk ik nu.
    Oja als klap op de vuurpijl zei ze nog: het geslacht is mooi in aanleg aanwezig" , toen dacht ik helemaal: piemeltje zie je gelijk uitsteken, is zeker een jongetje.
    Maarja, nu zal ik het nog eens duidelijk aangeven bij ons derde kindje.

Hoewel ik ook wel twijfel om het dit keer wel eens te weten...;)

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij dachten bij de 20weken echo duidelijk een piemeltje te zien!!! :D maar 20weken later werd er toch écht een meid geboren. Was dus waarschijnlijk navelstreng wat we gezien hebben.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik ben gewoon een te nieuwsgierig persoon en zou het sowieso willen weten dus voor mij makkelijk kiezen...in jouw situatie zou ik dan ook doen, alleen wel als je echt overtuigd bent en een geslachtsbepalende echo kan je ook iets heel speciaals van maken, ben erg benieuwd wat je gaat doen meis!

6. Funnyfant

ooooh ik ben er nog niet over uit. Over 1.5 uur heb ik de echo.... Waaaaaaaah ik twijfel nog zo!!!!!!!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gewoon doen en ons ook vertellen :p:p:p:p:D kussies meis lekker genieten van de echo en bedenk alle voordelen die je ervan hebt :p:D:p

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

niet doen!! ik dacht het ook te hebben gezien laatst maar de echoscopiste en verloskundige hebben me ervan verzekerd dat zij 100% zeker niets hebben gezien!!!!!

je ziet het vaak niet goed, zonde als je het nu verpest!

9. Funnyfant

Hahahahha ja maar de vk zie tegen mij dat zij het ook had gezien.. Alleen niet of ik gelijk had :) Maar ik weet niks :D En t is een gezonde beeb:D:D

10. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Goed zo, wat een fijn nieuws! Ik zou het wel gedaan hebben, maar ik wil zowieso het geslacht vantevoren weten. Nu je het niet gedaan hebt zou ik proberen te vergeten wat je gezien hebt, het kan alle kanten nog op omdat je zelf geen expert bent in echo´s :).

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zelf ben ik veel te nieuwsgierig en wou ik het geslacht zo snel mogelijk weten. Maar denk dat je zelf moet doen waar je je goed bij voeld.. Als je de spanning niet meer aan kan moet je gewoon vragen wat 'het' is en als je het echt niet zeker wil weten dan gewoon lekker wachten tot de bevalling :).

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    De echo is inmiddels geweest, daarom op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina