Lieve meiden, Zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien verwachten wij weer een wonder eind januari 2011 (is nog heeeeel ver weg). Nu willen wij dit weer op een leuke manier kenbaar maken aan onze (schoon)ouders middels een t-shirt welke wij onze dochter aan willen trekken. Nu hebben wij het volgende "probleem". Wij zijn beide niet in het bezit van een creatieve brein en hebben werkelijk geen idee wat we op het shirtje moeten zetten. Ik word grote zus of joepie ik krijg een brusje vinden we zo afgezaagd.. Wie o wie kan ons helpen met een leuke tekst?!..
op rainbowbabies.nl vind je ook veel voorbeelden die best leuk zijn. En er was nog een site maar ik weet niet meer hoe die heet
Binnenkort speel ik niet meer in mijn eentje, en dan een badeendje gebruiken. Hoor eens, ik ben stoer, ik word binnenkort een grote broer!
De ene had bij ins Geef mij een kus (voor) Ook ik word grote zus (achter) Oow wat ben ik bij (voor) Ik krijg er een broertje of zusje bij (achter)
rainbow baby's vallen groot ik heb bijna alles al een keer besteld maar ze vallen altijd een maat groter. Ik vind de stof wel heel fijn
ow trouwens ik zou de opdruk niet van vilt pakken die had ik de laatste keer en daar blijven alle stofjes in hangen van andere kleding als je het wast
Heb je niet toevallig nog een klein wit shirtje van Faye over ? Anders maak je zelf een tekst ( met één van de bovenstaande voorbeelden bv ) op het T- Shirt .. Ik heb laatst precies het zelfde gedaan, een wit polo'tje zelf getekend met de tekst '' Binnenkort speel ik niet meer in mijn eentje '' .. En dan bij het woord eentje heb ik een badeendje getekend .. Shirtje gewoon aangetrokken, op de koffie gegaan bij opa en oma en net zo lang gewacht tot ze het lazen hahahaha De reacties zijn zo grappig ... Veel plezier met vertellen
Ik ben voor de oudste bij de zeeman en heb daar 2 witte tshirts gekocht voor 3 euro en had nog glitter lijm en heb het erop gezet. Voor de jongste bij de hema shirt gehaald. want maat 92 was de kleinste bij de zeeman