Enige tijd geleden heb ik een topic geopend omdat ik al 3jaar lang moe en lusteloos ben. Ook heb ik migraine tijdens mijn menstruatie en/of eisprong. En dan ongeveer 2 dagen. Begin augustus naar de internist geweest een thorax foto gehad, echo van de onder en boven buik. Wel een galsteen gevonden, maar daar doen ze nog niets aan. Alle bloedwaardes zijn goed. Geen ontstekingen. Organen doen het goed. Dus ze kunnen niets voor mij doen verder. Dat voelt zo frustrerend, heb ook zitten huilen. Ik ben er zo zat van. Niet elke dag is het zelfde, dus ik heb ook dagen dat ik me redelijk fit voel en die benut ik dan ook. Maar de dagen dat ik me moe voel overheersen gewoon. Ik heb dan nergens meer zin aan. Ga wel dingen doen, gewoon omdat het moet. Maar het voelt soms alsof ik lood in mijn benen heb. Mijn ogen prikken en mijn oogleden vallen zomaar naar beneden. Ik slaap niet hoor, maar kan ze gewoonweg niet open houden. Ik beweeg voldoende. Ben 15 kilo afgevallen, rook al 5 jaar niet meer. Dus maar weer een afspraak gemaakt bij de HA. En nu??
Stichting B12 tekort he meid ben je ook op b12 geprikt??? en anders dat nog zeker even doen!! herken je klachten
Ik denk dat je beter naar iemand kunt gaan die e de juiste supplementen kan voorschrijven. Sommig vitamine of mineraal tekort komen niet uit de standaard testen die ze doen.
Gebruik je anticonceptiehormonen? Ik werd zelf van de pil erg moe, maar de Mirena nekte me helemaal en ik werd er heel ziek van. Als je hier leest over de Mirena dan schrik je van alle bijwerkingen.. Mirena Forum :: Index Natuurlijk gaat het bij veel vrouwen hartstikke goed! Maar het is belangrijk dat de zwarte kant van de Mirena ook belicht wordt door artsen.
Dan is dat gelukkig uitgesloten. Succes met je zoektocht! (schildklierwaardes al eens laten prikken?)
enige wat ik kan bedenken is trage schildklier, b12 tekort, vitD tekort ( heeft half nederland), ijzer? veel succes meid
ik zou je bloedwaarden eens opvragen. kijken of t echt wel allemaal goed is. sommigen waardens vallen op de grens en daar kan je dan echt wel heel moe van zijn
kan het psychisch zijn. Een depressie kan zich ook alleen door vermoeidheid uiten. Of een combinatie. Niet om te zeggen dat je niet moe bent , juist wel hoor maar probeer er wel open voor te staan. Lichaam en geest hebben zo veel invloed op elkaar !
Daar sluit ik me bij aan. Heb een depressie gehad en was toen zooo moe! Nu af en toe wat depressieve klachten en dan komt die moeheid ineens weer opzetten. Huisarts gaf bij mij aan dat het moeheid was doordat ik zoveel (teveel) pieker over dingen. Succes ermee!
Door endometriose heb ik ook al jaren erg weinig energie (pijn put behoorlijk uit). Een paar jaar terug ben ik voor die vermoeidheid naar een acupuncturist geweest en wonder boven wonder knapte ik daar behoorlijk van op! Nu is dat misschien anders omdat ik de oorzaak van mijn vermoeidheid ken, maar als acupunctuur kan het proberen waard zijn, ook voor onverklaarbare klachten. Heel veel sterkte ermee.
Te snelle schildklier bedoel je denk ik, dan val je af. De mijne werkt te langzaam, dan kom je aan. En van een trage of snelle schildklier kun je ook uitgeput raken.
'alle waarden goed'... Hmm, dat zeggen artsen of assistentes wel vaker. Ik zou zeggen: check je waardes zelf of ze echt wel oke zijn. Sterkte!!