Wij hebben een schilderij van een vrouw met rode lippen maar omdat ik dus een andere kleur wil (rood komt mn neus uit) was ik even benieuwd wat jullie aan de muur hebben. En weet iemand waar ik leuke schilderijen kan vinden?
Een klok, canvas van de kids en een zelfgemaakt schilderij met verschillende spreuken die op mij en mijn gezin slaan. I
Niks Mijn man wil wel een foto maken van de kinderen samen als nr2 geboren is en die dan aan de muur hangen maar voor mij hoeft dat niet. De klok moet ook eens opgehangen worden, staat nu op de schoorsteenmantel.
Boven de bank een hele mooie wandbord van Grey Wash steigerhout. En bij de deur naar de hal een pop art van de hond. Voor de rest wil ik niks aan mijn muren hebben hangen
Boomstronk met (nep) bloemen erin en een canvas uit 6 panelen met een steen en blaadje erop (grijs / roze)
Wij hebben een zelf gemaakt schilderij en twee 'waslijnen' met daaraan foto's en kaarten. Dit vind ik ook wel tof: Fotobox klassiek | Xenos Of deze Memobord met tekst | Xenos Je kunt ook eens kijken op de Pinterest van 101 woonideeën: DIY made by 101woonideeen Daar hebben ze hele toffe dingen
Een repro schilderij in lijst vaneen plaats hier uit de buurt, wel leuk dat het herkenbaar is vonden wij. Binnenkort aan de andere wand een foto van de familie en 1 van de meiden. voorheen trouwfoto. Heb ook nog een lijst met kleine foto's van allerlei.
Wij hebben paar jaar terug in Thailand een schilderij gekocht. Omdat ik erg van de strakke inrichtingen ben, breekt het schilderij dit mooi. Lijkt qua kleuren hierop : Roze schilderij Prunus en fleurs II kunstdruk 30 x 40 60 x 80 90 x 120 Ik hou niet zo van al die canvassen met kinderen in de woonkamer dus zoiets zou ik zelf nooit ophangen.
Ik heb een grote canvas boven de bank hangen. Omdat ik niet eentje wou waar de kinderen heel groot op staan is het eentje geworden waarbij ze allebei net weglopen van de camera, met daartussen allemaal bomen (was op de heide). OP een andere muur (bij de eettafel) allemaal witte lijsten met foto's vanaf de geboorte van de oudste 2. En boven de open haard een grote klok!
- 2 schilderijen van Paul Yperman (voorbeeld https://www.google.nl/search?q=paul+yperman&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=BcDnUqWKK5Ow7AbJ5oGYDg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1440&bih=799#facrc=_&imgdii=_&imgrc=9SqjMg0yW8EB6M%253A%3BxKHwl7yH5_1uTM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.artactuel.com%252Fmedias%252Fevenements%252F7225%252FLAR_BD_7225_B.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.artactuel.com%252Fmusee-exposition%252Fpalais-des-congres-paris-est-montreuil-2548%252Fevenement%252Ffestival-geekopolis-2013-7225.html%3B655%3B436) -een boomstam in de vorm van een oude man met baard (steen) -een gezicht van een vrouw gemaakt uit bladeren (steen) -zwaarden/wapens -draken en elfjes/pixies
2 collage's van fotolijstjes, eentje met foto's van de familie in NL en eentje met foto's van de familie in Turkije. Twee zilveren lijstjes met Arabische gravures. Nu zoeken we nog iets voor het grote witte vlak boven de bank, moet iets horizontaals zijn, nog geen idee wat.