Moeder op tijd bevallen, ik ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Noek86, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik geloof niet dat het erfelijk is of dat er een verband is...ik heb bijvoorbeeld ook een hele andere zwangerschap dan dat mijn moeder had..ik heb BI had zij helemaal niet..zij had suiker en dat heb ik weer niet..ik heb nu een hoge bloeddruk en hou vocht vast dat had mijn moeder weer niet..en nog meer van die dingen..dus ik denk gewoon als je rond hetzelfde moment bevalt als dat je moeder was bevallen, dat dat gewoon toeval is..

2. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Is niet erfelijk hoor, daar zijn we hier ook wel achter gekomen.

Er wordt ook altijd gezegd dat de eerste eerder te laat dan te vroeg komt... Ook dat blijkt niet waar.

Mijn vriend (oudste thuis) is 3/4 weken te vroeg geboren, zelf ben ik (ook de oudste) ook een week te vroeg geboren...

Maar die kleine hier zit nu met 41+1 nog steeds lekker warm in me buik.
    We hadden gehoopt/het gevoel dat ons kindje ook eerder geboren zou worden, maar helaas...

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mijn moeder is van mij en mijn broertje 1,5 week te laat
    En bij mijn halfzusje 3 weken te vroeg

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mijn moeder is 8wk te vroeg van mij bevallen en ik ben van de 1e ruim 2wk te laat bevallen ;)

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn moeder is van mij bevallen met 42,5 week, en ik ben van mijn dochter bevallen met 36+6

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    mijn moeder was beide keren twee weken te vroeg.

Helaas liepen mijn zus en ik steeds over.
    Maar de bevalling verloopt het beste en het vlotste, als je lichaam er aantoe is. Haasten heeft geen zin...

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Denk niet dat dat met elkaar te maken heeft. Ik ben precies op mijn uitgerekende datum geboren, dus met 40 weken. Maar denk niet dat dit betekend dat ik ook precies op mijn uitgerekende datum ga bevallen. Al zou ik het wel heel fijn vinden hoor :D

8. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Mijn moeder van mij en zuster met 38 weken. Ik van mijn dochter met 40.5, dus zal de tweede ook wel na de 40 weken komen. Pfft, wat moet ik nog lang dan hahahahaha

Deel Deze Pagina