Moeder opent facebookpagina voor verjaardag autistisch zoontje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Micchan, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Miljoenwerf hoera voor Colin - NOS Nieuws

Misschien wat gevoeliger voor omdat mijn broertje ook autistisch is, maar ik heb echt even een potje zitten janken. Zie al helemaal voor me hoe hij afgezonderd in een kamertje z'n lunch zit te eten.. :(
    Vind het mooi om te zien hoeveel mensen hierop reageren.

2. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wat lief! Heel mooi om te zien dat FB gebruikt kan worden voor mooie dingen ook. :) Zie zoveel ellende soms voorbij komen (bepaalde foto's etc...dat ik denk...fijn...), maar dit is ontzettend leuk! :) Hoop dat het een mooie opsteker is voor het mannetje. :) Zijn eigen verjaardagsfeestje op FB met mensen over de hele wereld die meevieren. :)

3. KimK

KimK Niet meer actief

Ach wat sneu dat het er tegenwoordig nog zo eraan toe gaat dat zo'n klein mannetje ergens alleen zijn lunch moet nuttigen omdat zijn klasgenoten hem niet willen. Dan breekt je moederhart toch. Geen feestje omdat hij geen vriendjes heeft. Kan er zo om gaan zitten huilen, zo sneu vind ik het voor een kind.

Maar wat een fantastisch initiatief van zijn moeder en geweldig dat dit zo groot wordt!

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

5. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ik zag hem inderdaad voorbij komen op fb! Erg mooi!:)

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wie heeft er al allemaal een kaartje gestuurd? Ik heb er net eentje gestuurd. En heb echt zitten huilen bij die filmpjes..

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat mooi zeg!

Deel Deze Pagina