Miljoenwerf hoera voor Colin - NOS Nieuws Misschien wat gevoeliger voor omdat mijn broertje ook autistisch is, maar ik heb echt even een potje zitten janken. Zie al helemaal voor me hoe hij afgezonderd in een kamertje z'n lunch zit te eten.. Vind het mooi om te zien hoeveel mensen hierop reageren.
Wat lief! Heel mooi om te zien dat FB gebruikt kan worden voor mooie dingen ook. Zie zoveel ellende soms voorbij komen (bepaalde foto's etc...dat ik denk...fijn...), maar dit is ontzettend leuk! Hoop dat het een mooie opsteker is voor het mannetje. Zijn eigen verjaardagsfeestje op FB met mensen over de hele wereld die meevieren.
Ach wat sneu dat het er tegenwoordig nog zo eraan toe gaat dat zo'n klein mannetje ergens alleen zijn lunch moet nuttigen omdat zijn klasgenoten hem niet willen. Dan breekt je moederhart toch. Geen feestje omdat hij geen vriendjes heeft. Kan er zo om gaan zitten huilen, zo sneu vind ik het voor een kind. Maar wat een fantastisch initiatief van zijn moeder en geweldig dat dit zo groot wordt!
Wie heeft er al allemaal een kaartje gestuurd? Ik heb er net eentje gestuurd. En heb echt zitten huilen bij die filmpjes..