Hallo meiden, Ik ben benieuwd wat jullie zoal vonden van de huldiging van het NL elftal vandaag!!! Bv. zwaar overdreven of helemaal toppie ect ect ect.
Ik vond het geweldig om te zien. Het behalen van de tweede plaats vind ik en super prestatie. Het voetbal leeft in Nederland. Het verenigd en maakt mensen verbonden met elkaar. Na 4 weken spanning en sensatie was dit een mooie afsluiting.
Ik vond het heel leuk om te zien!! Laat je toch even vergeten dat je verloren hebt.. Enne, je bent wel 2e van de wereld geworden, dat is toch ook super? Ok, 1e plaats daar ga je voor.. Maar volgende keer beter! We hebben zo ook laten zien dat we iig wel supporters hebben die Wereldkampioen zijn
ik vond het echt wel verdiend. ik zag op tv een journalist die het zwaar overdreven vond en alleen vond dat ze een boottocht hadden verdiend als ze gewonnen hadden, ik vind dat persoonlijk onzin. Ze zijn wel tweede geworden, dat is zo'n grote prestatie. Ik vond het prachtig om te zien. De mensen die ze heel hard verwelkomden en lieten zien hoe trots ze waren op het elftal. Ik heb er echt van genoten Op naar 2012 dan worden we Europees kampioen en word het feest nog groter en nog uitbundiger Zijn er meiden heengeweest? ben benieuwd hoe ze het ervaren hebben
Tuurlijk is 2de worden ook super! Maar ik vind de rondvaart door de grachten toch echt iets voor de wereldkampioen, en niet voor de 2de plaats. Ik vind dat de huldiging op het museumplein voldoende was geweest
ik vond t top ik heb gewoon mee gedanst achter de tv hahahahahhaa superrrrr verdient t is heel wat om zoveel landen achter zich te laten
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen. Ik heb echt genoten vanmiddag (gewoon thuis op de bank hoor)
Ik vond het geweldig om te zien en vond het zoooo jammer dat ik er zelf niet bij was! Ik woon nota bene vlakbij Amsterdam én de man en ik waren vandaag allebei vrij...maar geen oppas Ik heb niet gehuild toen ze verloren, maar wel toen ze vanmiddag dat podium opkwamen. Ik had het ze zó gegund. En ik had Nederland ook zo'n groot feest gegund (want reken maar dat het dak er dan helemaal af zou zijn gegaan). Ook mooi om te zien dat zoveel Nederlanders het elftal trouw blijven, en dat we alsnog een feestje kunnen vieren ook al hebben we niet gewonnen.
Ik heb bijna de gehele huldiging gezien...Incl dat Bronkhorst en Marwijk een onderscheiding kregen! Ondanks ons klein kikker landje... hebben die jongens het ver geschopt.... En zeker deze huldiging ook verdiend. Van de 32 landen die mee hebben gedaan tijdens deze WK, zijn ze wel 2de geworden.... En met een gouden randje . Wat zal er een mega spektakel geweest zijn, als ze wel kampioen zijn geworden. Ik vond het over weldigend die huldiging....echt toppie! Je zou bijna zeggen, dat ze zelf die gouden beker al gewonnen hebben .
Ik vond het heel leuk voor die gasten dat ze zo onthaald werden .. Moeten we dan maar gaan zitten simpen omdat ze niet eerste zijn geworden ? Kom op ze hebben het heel ver geschopt en ze hebben het heel goed gedaan, vind dat ze zo'n huldiging wel hebben verdiend ..
Vond je het nou zwaar overdreven of verdiend? Ik snap het even niet meer... EDIT: Never mind!!! Ik snap 'm al. In je eerste post vraag je alleen wat mensen ervan vinden. Vinden ze het "zwaar overdreven", of "verdiend". En in je 2e post geef je aan wat je zelf vindt. Sorry hoor! En ik ben geeneens blond .
Je haalt de woorden uit mijn mond ... maar denk dat ze bedoelde of wij het juist overdreven vonden ed
Ik vond het een mooie afsluiter van het WK en vind dat hun en alle NL zo'n eind verdient hebben! ook al hadden ze geen beker! Tot over 2 jaar dan worden we EK!!!
Ik bedoelde ermee te zeggen... wat jullie zoal ervan vonden! Heb het ff verkeerd omgeschreven.... Zal de text zo wel ff aanpassen...Oeps foutje van mij. Ben juist trots op onze jongens
Ze hebben het erg ver geschopt.. we zijn toch 2e geworden van de wereld! Ik vind het een hele prestatie, dus die hele huldiging hebben ze zeker verdiend!
ik vond het geweldig om te zien, heb thuis op de bank gekeken en op¨de achtergrond aan laten staan, heel erg mooi, ze waren zo teleurgesteld en dit heeft ze echt trots gemaakt ze waren zichtbaar ontroerd