Wij zijn nu 2 maanden zwanger van de eerste en hebben al een meisjesnaam: C.harlize. Maar een jongensnaam vinden we zo moeilijk... C.harlize heb ik zelf bedacht en zag later pas dat de naam gewoon bestaat, maar niet zoveel wordt gegeven in NL. Ik vind het dan ook erg leuk om voor een jongen ook een mooie, (middel)lange naam te hebben. We houden van aparte namen die niet veel voorkomen.. heb haast alle namensites al doorgespit maar er is niet veel mooi genoeg... Namen die we op het lijstje hebben van wat we nu een beetje overwegen (niet perse aparte eigenlijk) Aeron/Aaron/Aron Christian Gabriël/Gabriëll Hebben jullie misschien wat inspiratie? Het liefst een naam die je Niet in het engels moet uitspreken, (zoals bvb Jason). Ik zou zo graag de naam willen vinden die het echt Helemaal is, zoals ik dat bij de C.harlize ook heb! Bij bovenstaande jongensnamen weet ik nog niet of ik echt het wauw gevoel heb, moet nog wat bezinken denk ik. Misschien dat jullie iets weten/kunnen bedenken? Liever niet met een M als eerste letter Alvast bedankt!!!
Ik moest gelijk denken aan Silvijn Verder: Camiel Casper Fabian Florian Hessel Ingmar Jonah Juliën Jesper Julan Joris Nolan Pascal Rafael, Raphael Reinout Rogier Remco Samuel Sebas Silvan Timon Tobian Thobias, Tobias
Matthias Matthijn Julius Julan Silvan Dorian Leander Xander Camiel Gideon Fender Yannick Jesper Lennart Reijer Christijn Thorsten Tijmen Reinard Quintus Joachim Jorim Eliël Jonathan Raphaël
Ik dacht gelijk aan Leander of Dorian en verder nog : Arlan - Arland Arvin Birger Boaz Bohan Casijn Casimir Caspian Cedric [spreek : see-driek] Christof - Christoph Cyrian Cyril [spreek : cie-riel] Darius Dinand Eduard Eldrian Elias Fedor Firmin Floren Gideon Ingomar Ivan Jacob Jenten Joaquin Joël Jonathan : gewoon op z'n Ned. Jonas Jorian Justus Justian : op z'n Ned Kristof Kyrian Leon Lennart Linus Lucan Lucian Nander Nathan : gewoon op z'n Ned. Nicolas Novan Odin Oscar Philip Raoul Roald Roman Romuald Runar Salvian Sebian Selmar Silas Taran Thorben Vincent Yannick
Christian of Christiaan en Gabriel vind ik leuk! David Simon Nathan Jacob Benjamin Manuel Emanuel Samuel Arthur Vincent Victor Silvijn Silvan Elias Roelof Roland