kan me voorstellen dat je dat niet wilt weten van je moeder, maar mocht ik onverhoopt toch single zijn als 50+er dan hoop ik dat er ook een leuke jongen van 25 mij nog aantrekkelijk genoeg vindt om het bed mee te delen
Ik en vriend schelen 13.5 jaar. Maar dat vind ik toch echt wel een verschil met een man in huis nemen die je zoon zou kunnen zijn. Zeker als je kinderen van diezelfde leeftijd hebt. Ik zou hem even afwachten, maar je moeder heel duidelijk maken dat je voorlopig echt niks wenst te weten van die relatie. Voor 't zelfde geld is het een oud klasgenoot van jou ofzo en dan zou ik toch echt wel uit mijn dak gaan.
Ik snap het wel hoor dat je dit niet leuk vindt. Ik zou het ook niet willen weten. Maar zoals al eerder gezegd, het betreft hier twee volwassen personen die iets voor elkaar voelen. Wie ben jij dan om daar tussen te komen? Probeer er niet te veel aan te denken meid je kan er toch niks aan veranderen. Sterkte!
Ik wou dat mijn moeder er vandoor ging met een jonge vent. Misschien maakte ze dan nog iets leuks van d'r leven! Nee sorry flauw.. Ts.. Ik snap wel dat je ervan schrikt maar het zijn niet jou zaken. Tenzij je hem ineens papa moet gaan noemen uiteraard..
Wat een flauwekul, ik voel me ook niet anders dan 20 jaar geleden hoor, en ik denk dat wanneer ik 65 ben ik me nog steeds niet veel anders voel, als toen ik 20 was. Op een bepaalde leeftijd ben je volwassen, dus zit je niet in een "ander level" En een raar verhaal omdat het "gewoon je eigen moeder is" , dus omdat je moeder bent, moet je je leven maar aanpassen, omdat een volwassen dochter het "ieewh" vindt........ Ts: vind eerlijk gezegd dat je een beetje overdrijft, misschien is het niet leuk, maar net wat er al eerder is gezegd, mocht je zelf iemand tegenkomen die 20 jaar met jou scheelt, vind je het dan nog vreemd of is het dan wat normaler? en dan nog: het is je moeders leven, daar heeft niemand, ook jij niet, iets over te zeggen. Beetje ruimdenkerder zijn dus, omdat je moeder je moeder is, houdt niet ineens haar leven op of zo..... Overigens ook zelf ervaring mee: Mijn stiefvader was 19 jaar jonger dan mijn moeder, Mijn vader is ook nog getrouwd geweest met een vrouw die jonger was dan mijn oudste broer, mijn halfzusje is geboren toen ik zelf al getrouwd was.
dit dus denk ik... en dit ook tegen diegene zeggen die de info wél met je willen delen, zoals in dit geval de kennis waarmee je aan het praten was.
Het is eigenlijk allemaal gezegd, ik zou het op zich wel raar vinden moest mijn ma dat doen maar ach, liever iemand van mijn leeftijd maar een goede aan de haak geslagen dan dat ze afkomt met een van haar leeftijd waar ik het om wat voor reden dan ook niet mee kan vinden.