Ik heb nu al 2 weken een onrustige huid bij een mondhoek. Het zijn rode bultjes en schilfertjes. Heb al een aantal dingen 'gesmeerd': labello (helpt meestal wel, nu dus niet), amandelolie, maar het helpt niet! Frustrerend! Wie weet wat het is en wat helpt om het weg te krijgen?
Nee het jeukt niet. Maar ben wel gevoelig voor eczeem. Brengt me op het idee om er cetomacrogolcreme op te smeren.....
Als je er inderdaad gevoelig voor bent kan het heel goed weer opkomen door het koude weer. Die creme helpt idd goed, gebruiken wij hier thuis ook.
Bepanthen zou ik eens proberen. 's Avonds een lekker dik laagje en dan goed laten intrekken, en voordat je naar buiten gaat ook insmeren.
Bepanthen helpt idd heel goed. Ik gebruik altijd zalf ipv creme. Zalf is vetter en werk beter als je onrustige plekjes op je huid hebt. Zelf heb ik last van droge huid en af en toe (met name in de winter) krijg ik droge, geïrriteerde plekken op mijn gezicht. Ook smeer ik regelmatig met Bepanthen zalf de wangetjes van mijn kids. Werkt super
Ik weet niet hoe het heet maar kruidenwinkels hebben daar speciaal spul voor, iig 1 merk in rode doosjes.
Als last hebt van je mondhoeken en daaromheen kan het ook te maken hebben met een reactie op je tandpasta. Ik zou ook deze wisselen.
Het is eigenlijk maar 1 mondhoek, maar ik kan het eens proberen idd. Ik had de bepanthen blijkbaar al weg gegooid ooit, dus gisteravond met cetomacrogolcreme begonnen en zie nu al verschil! Blij!