Moeder Rauwer houdt zoon nog steeds thuis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bastet, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    o ja en die uitspraak van die goeroe dat wanneer je ontstekingspijn je er gewoon af kan komen door anderhalf uur contact met moeder aarde te maken op blote voeten in het gras moet lopen.

Wat een sukkels zijn al die mensen die reuma, chron e.d hebben gewoon op blote voeten lopen en dan is alles over ...

kan zo boos worden op dit soort mensen!!!

2. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Lijkt me ook een moeilijke afweging. Ik zou die keuze niet willen maken.

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even contact gezocht met mama Aarde. Had gehoopt dat mijn pijn in mijn knie weg zou gaan maar helaas. Moeder Aarde wil niet veel van mij weten :D.

Met alle respect overigens voor onze aardbol hoor. Maar sommige dingen...

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook niet. Zijn geen dingen die ik om vijf uur achter me kan laten als ik van mijn werk vertrek.

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ja, ik zal het m'n zusje met reuma eens vertellen. Hoeft ze geen pijnstillers meer te slikken. Het was ook nog gegarandeerd...100%...

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Het rauwe eten is ook niet de reden voor uithuisplaatsing. Het is het ontduiken van de leerplicht.

7. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Haar kindje wordt niet ziek, want hun bloed is alkalisch... Ofzo :(

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Druiven?:$ Die zijn dus giftig voor een hond hè!

Hoe kan je nou als mens geen vlees blieven en je hond wel groente voeren, dat is dus de omgekeerde wereld!

De mens is een omnivoor en de hond een carnivoor, maar kennelijk denkt moe rauwer dat zij een geit is en d'r hond een mens.;)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij waren het geen druiven... het leek een beetje op bosbessen. Zouden ook nog olijven of dadels geweest kunnen zijn.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Wat heerlijk! maar het lijkt me geen hondenvoer.... ;)
    Honden hebben toch ook gewoon iets anders nodig dan plantaardig voedsel? En uberhaupt voedsel om een ontsteking te lijf te kunnen gaan?
    Maar ik snap haar redenering wel: het verteren van rauwe knollen kost hem vast meer energie dan het oplevert. Daar moet je zo'n beestje dat z'n energie hard nodig heeft voor z'n genezing dus niet mee lastig vallen. Ze is heel het besef kwijt dat voedsel vooral een bron van energie is, niet iets wat je energie afleidt van je lichamelijke processen...

Echt te erg. Vraag me nu ook wel af of de dierenbescherming ook overweegt om in te grijpen; mogelijk wordt die hond verwaarloosd, en gewoon ontkend in zijn hond-zijn. Koop dan een konijn, als je je dier alleen rauwe groente wil voeren!

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee, ff serieus, die hond leefde toch niet alleen van rauwe groente???:$

Dus ze verwaarloost ook nog eens een hond ... Jee, wat een verknipt mens!:x

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik weet dat niet zeker hoor, maar het zou mij niet verbazen als ik lees dat ze het beestje fruit voert.

13. adi

adi Niet meer actief

hehehehehe... :D

Misschien is dit een ultieme oplossing voor deze vrouw en haar goeroe: een gemeenschap starten ergens in de bossen en samen te gaan leven met konijnen, geiten en een paar koeien. Kunnen ze lekker samen hun voedsel delen :D

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gelukkig mogen die vormen in Nederland WEL bestaan, als je dat zou gaan verbieden ga je hard richting totalitaire staat.
    De gemeente Amsterdam gaat wel even voor je bepalen hoe je an de samnleving hoort deel te nemen en hoe je kinderen opgevoed worden...je meent toch niet serieus dat je je vrijheid als ouder kwijt wilt raken?

15. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL

amen!

16. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Dat bepaalt niemand als er alleen openbare scholen zouden zijn. Je hebt thuis nog altijd een bepaalde mate van vrijheid, zolang het je kinderen niet beschadigd. Ik zeg alleen dat geloof en andere levensovertuigingen niet in het onderwijs thuis horen.

Dat mijn kinderen op een openbare school zitten betekent toch niet dat ik ze thuis niet mag voorlezen uit de bijbel en dat ik ze op zondag niet mee naar de kerk mag nemen? Dat is namelijk wat ik doe. Geloofsopvoeding doe ik thuis, samen met de kerkgemeente waar wij lid van zijn. Op school leren kinderen rekenen en schrijven, niet bidden. Als het een goede school is respecteren ze jouw keuze ook en zal er niemand over vallen als een kind soms over God praat, of een biologische appel in z'n tasje heeft.

Lekker makkelijk om mijn woorden te verdraaien zoals het jou uitkomt.

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    tis gewoon een heel bang mens, helemaal doorgedraaid in alles wat "misschien "gevaarlijk" is voor je lichaam...

arme kind praat ook erg loom en gebrainwashed...volgzaam..het lijkt alsof ze hem steeds de vrijheid van mening geeft, maar ze praat op zo'n manier dat ze de woorden alsnog in zn mond legt...heeft ze volgens mij allemaal niet meer door..ze is zo overtuigd...

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

Eens! Onderwijs is onderwijs dus rekenen, taal e.d. geloof is opvoeden en kan en zou je dus thuis moeten doen evt samen met kerk/moskee.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Niks moet.

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

Mag je doen dan :p

Deel Deze Pagina