Waar elke andere moeder voorgoed vervuld zou zijn van wrok, heeft de 32-jarige Miriam blijkbaar minder moeite met de moordenaar van haar dochtertje. Wat heet: ze vergaf hem onmiddelijk en trouwde onlangs met de wrede man. De 4-jarige Leonie werd twee jaar geleden vermoord door de Duitse oud-politieagent Andreas B. Hij bracht zwaar letsel toe, door haar met een voorwerp op haar hoofd te slaan. Toen hij haar vijf dagen later heftig door elkaar schudde, overleefde het kind de verwondingen niet. Stiefvader Andreas werd door de rechter omschreven als 'extreem gevoelloos' en werd veroordeeld tot 7,5 jaar cel. Moeder Miriam bleef echter verliefd op hem en besloot in de gevangenis met de moordenaar te trouwen. Samen pleiten ze nu voor strafvermindering voor Andreas. **SHOCK** .............................. Dit vind ik dus echt shocking news! Gatverdamme... Iemand die aan mijn kindje komt die moet rennen voor zijn leven....grrrrrrr :x
Dat is toch niet normaal zeg. Wat voor moeder ben je dan! Als wie dan ook mijn dochtertje ook maar met 1 vinger aanraakt en kwaad wil doen. Krijgt het met mij te doen. En ik doe alles om haar te beschermen.
Volgens mij spoort ze gewoon niet... Of maakt liefde ZO blind dan?! Pfffff... Mijn kind gaat voor alles en iedereen! Die moedergevoelens gaan gewoon heeeeeel diep! Als je kindje overlijdt is dat de ERGSTE pijn ter wereld, lijkt mij... en als je kindje ook nog eens is vermoord door je eigen vent....dan wil je hem toch gewoon meteen vermoorden?!? Nou, ze passen wel bij mekaar dan... hij koelbloedig, maar zij blijkbaar ook! Bah.
ik had hem al lang afgemaakt! er mee trouwen....van mij mogen ze haar ook schuldig verklaren en opsluiten. Achterlijk wijf
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/165410-moeder-huwt-moordenaar-dochtertje.html Is al een topic over!