Moeder reuzengezin weer zwanger

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Waarschijnlijk beide een goed sallaris. De oudste ook werken en ALLES groot inkopen en verder geen uitjes of niets. En hun keuken is ingericht als self service restaurant zodat je grote porties kan koken en dat reduceert de prijs ook enorm. Alleen je geld in je kinderen en je huis etc. En alle spullen gaan van kind naar kind neem ik aan. Bovendien zullen ze voor intervieuws enzo ook wel een leuk centje krijgen ;)
    Soms zie ik de charme er wel van in (vind het vooral interesant hoe ze alles regelen). Zou toch liever de von trap familie hebben dan hoor. En eerlijk gezegd dacht ik dat ze al aan de 19 zaten... Nouja eentje meer of minder als je al op 18 zit maakt volgens mij ook niets meer uit dan...

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Zo, en waar vinden paps en mams de tijd vandaan om een 19e spruit te verwekken :$

@wilma: ook bij een (heel) groot gezin maakt eentje meer of eentje minder wel uit. Je kan er beter nog eentje bij krijgen dan er eentje kwijtraken... (maar goed, zo bedoelde je het vast niet ;) )

3. liever zij dan ik

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind het meer op een hotel lijken als een knus en gezellig thuis.

Ja lang leve de wil van god (das in amerika vaak zo nog zolang het kan why not) of het verstandig is ja ik vraag me af na 19 kids of je uberhaupt nog voelt als je man seks met je heeft :p (echo echo echo)

Ik vind dat je 19 kids geen persoonlijke aandacht kan geven de jongste worden mee opgevoed door de oudere en ik vind dat die ook het recht hebben om volledig kind te kunnen zijn, het zou mijn keuze dus niet zijn maar goed in amerika komt dit nog veel vaker voor ;)

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Heel fijn voor hen omdat ze zo graag wilden en het ook gewoon echt kunnen, hoeveel zijn er wel niet die er niet eens 1 mogen krijgen... Maar ben best blij voor ze.

Maar mij niet gezien, ik moet hubie nu al overtuigen van het feit dat een derde toch nog best leuk zou zijn. Maar dan wel pas over 1,5 tot 2 jaar als het kan. Ik kan trouwens niet eens zoveel zwanger zijn, ik raak compleet in een depressie zodra ik ook maar een beetje hormoonschommelingen heb dus elke keer zwanger zijn... lijkt me niet gezellig voor man en kids. En mijn zwangerschappen zijn nou ook niet echt geweldig.... alles gaat wel goed maar hoe groter ze worden hoe meer alles bij mij van binnen aan de kant word gedrukt (ik heb haast geen buik en draag heel erg naar binnen, tenminste bij mn 2 zwsch. tnt) en dat is zó pijnlijk....
    Nee hoor of we zijn nu klaar of er komt nog een derde maar that's it. Dn zijn we compleet.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoe doen ze dat echt?? Ik ben al een jaar bezig voor dat ene wondertje!!

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

LOL neuh zo bedoelde ik het niet nee! :p

8. Zippie

Zippie Niet meer actief

Ik vind het fijn voor ze :) Staat in het stukje dat ze "nog niet tevreden waren", maar ze hadden gezegd: Als God nog meer voor ons in de planning heeft, dan graag! Dat is niet ontevreden zijn.
    Ik heb hun boek. Ze zijn makelaars, en ze doen een realityshow. De kinderen hebben wel allemaal een taak, maar he..vele handen maken het werk wel licht, en ze hebben veel handen. Volgens mij als ik het goed had deden ze 2x per dag een half uurtje klusjes. Nou das dus in een uur tijd het hele huis schoon. Daarbij als ik zo de filmpjes bekijk lijkt het dat die kids meer individuele aandacht van paps en mams krijgen dan menig enig kind. Het hangt niet van het aantal kinderen af maar van de vader en moeder en of die bereid zijn om die tijd te geven aan de kids. En, ja graag, lijkt me wel wat zo'n groot gezin :D

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja je hebt gelijk. Het gaat bij aandacht ook niet om kwantiteit maar kwaliteit. En hoe ouder het kind hoe minder die tijd nodig is merk ik nu ik n tiener en een bijna tiener heb en daar nog n ukkie van bijna 1 bij.

10. 4days

4days Niet meer actief

Weet je meteen wat hun hobby is...

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Haha heb best moeten lachen om sommige reacties, vooral de echo echo echo... :D

Dacht ook eerst aan een reuzengezin in de trant van meeeeega grote kinderen ofzo ;)

Maar echt bijzonder vind ik het ook niet, hier op het dorp ook veel zwaar christelijke (gereformeerd, ned. hervorm :() gezinnen die zo'n 16 kinderen hebben. Ze woonden eerst in een oud rijtjeshuis en hebben later het huis van de buren erbij gekocht. Het is wel sneu om die knulletjes te zien staren naar de spelende kids op het kdv en de bso. De achtertuin van mn werk en hun huis grenzen nl aan elkaar. Zij staan daar dan zielig in hun kleine overalls omdat ze papa moeten helpen.
    Hoorde laatst dat hun dochter allemaal in de kraam werken, komt ook wel goed uit natuurlijk.

En ik vind het al een ramp om m'n kilo's eraf te krijgen na 1 zwangerschap, maar zulke vrouwen zijn binnen no-time weer slank. Maarja die hebben ook geen tijd om te chillen, dat scheelt ;)

12. Blaak

Blaak Niet meer actief

wow.. 19 kinderen!! Dat doen ze goed zeg.. wel gezellig druk :D

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik moet zeggen dat alle kinderen er best wel happy uitzien. Met dat tekort aan aandacht valt het misschien nog wel mee. Ze hebben natuurlijk ook al hun broers en zussen, naast hun ouders...

Die foto van die 'kledingkast'....whahaha...niet normaal, wat een kleren!!

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Zo een groot gezin is echt wel tof, maar ik ben zo een watje dat al klaagt hoe zwaar 1 kindje is!! Terwijl deze vrouw 19kids heeft en ook nog eens makelaar is ...
    Ik vind ze dapper dat ze die keuze durven te maken.

Gezien de foto's hebben ze genoeg geld en de wil dus why not?

Mijn vriend begint nu al over een 2de spruit. Als ik de lotto zou winnen en dus praktisch niet meer hoef te werken dan neem ik er ook wel een paar, ja :)

15. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    als ik rijk zou zijn zou ik ook een hoop kindjes willen maar nu ..., hoop er nog 1 te mogen krijgen en wie weet daarna nog 1 maar dan zullen we finacieelm moeten stoppen wat a;s ze allemaal naar de universteit willen aaaaaahhhggrrrr dan wordt je echt arm

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje die heeft ze niet met piezen versleten hahahaha wow wat een boel kindjes zeg!!! nou ja als ze allemaal goed kunnen onderhouden en ze allemaal nog thuis mogen wonen omdat ze goed verzorgd worden moeten ze het helemaal zelf weten, mijn keuze zou het zelf niet echt zijn hahaha
    zou een moederlichaam onder zoveel zwangerschappen niet eronder lijden

17. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0

Dat is geen gewoon huis! Dat is een HOTEL! En dan nog een heel luxe ook haha. Jeetje zeg! Ziet er allemaal wel overdreven perfect uit zeg daar.... incl de kids! Alle haren netjes in scheiding enzo :D (zien er allemaal net als papa uit haha)

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

hhihihihihihi jeuzus heee....

handig met de post.....

j. bob
    j. bob.
    j. bob
    j. bob

ehhh welke j. bob??? niet echt heel praktisch hihi maar wel lachen.... ze zien er gelukkig uit met zn allen :D

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bob? Het is Duggar hoor. :D

20. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Je zal daar de was moeten doen, of de bedden moeten verschonen, of moeten koken, of moeten helpen met huiswerk, de boodschappen moeten dragen!! Aaargh ik heb het nu al druk en ik heb nog maar 1 guppie zij hebben een hele school!!

Deel Deze Pagina