Zo, mijn neefje vond ik al zwaar, die was zo'n 9,4 pond, jeugdvriendinnetje was 11 pond. Maar dit slaat werkelijk waar alles!!!!!
Tjeempie! Hij is bijna net zo zwaar als mijn zoontje van 1! Maar goed als de moeder suikerziekte heeft is het misschien niet gek dat het kindje groter is dan gemiddeld!
Ik had graag gewild dat Kyra wat groter was geweest, maar dit is wel erg groot! Bijna 3,5 keer zo zwaar als Kyra was bij haar geboorte...
Niet normaal dit. Dat kunnen die artsen dan toch ook wel enigszins voorzien? Zo'n kindje moet je dan toch gewoon eerder halen lijkt mij? Mijn dochter woog zoveel toen ze 15 maanden was....
Het kindje is in indonesie geboren. Heb het idee dat de moeder niet de zorg heeft gehad die wij hier kennen. Ze had zwangerschapsdiabetes. Maar denk somehow dat dat pas heel laat is ontdekt. Ben benieuwd hoe groot de moeder is want meestal zijn de indonesiche vrouwen heel petite!
Zooo he! Dat is een flinke jongen. Dan heb je niet eens een baby, maar direct een halve peuter in je armen. Ben benieuwd hoe dat kindje zich zal ontwikkelen, of hij altijd 'groter' blijft.
Hahahaha, zo zwaar was mijn zoontje rond 11 maanden ofzo... Gelukkig kreeg de vrouw een ks, anders was ze volgens mij open gescheurd tot aan haar navel?!