Moeder schopt en slaat kind in Randstadrail

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Sahara, Feb 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

Moeder schopt en slaat kind in Randstadrail

© anp

Een vrouw is gisteren in Berkel en Rodenrijs opgepakt, omdat ze haar dochtertje in de Randstadrail mishandelde. De metro werd stilgezet bij station Berkel, nadat inzittenden de politie hadden gebeld.

Volgens de politie werd het vierjarige kind geschopt en geslagen. Een getuige stapte huilend van afschuw uit de tram. Vandaag wordt bekeken wat er aan de hand was en of Jeugdzorg moet worden ingeschakeld. (Redactie)

06/02/12 07u08 -ad-

2. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    en niemand greep in? mensen hebben alleen de politie gebeld en huilend de tram verlaten?
    Ik had dat mens toch echt alle hoeken van de tram laten zien zeg!!!
    Gadverdamme!!!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

en OF jeugdzorg moet worden ingeschakeld???

Ja natuurlijk!! Schoppen en slaan in het openbaar? Dan wil ik niet weten wat er achter gesloten deuren gebeurt.

Berkel en rodenrijs..das wel heel dichtbij. Ik had het niet moeten zien denk ik, dikke buik of niet, ik had dat kindje bij haar weggetroken en achter me laten schuilen :(

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Of jeugdzorg ingeschakeld moet worden?
    Gelijk het kind uit huis halen zou ik zeggen.
    Dit kan toch niet?

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Jeetje wat vreselijk!
    Ik kom daar erg vaak, bah! :(
    Als ik het gezien zou hebben, zou ik het kindje écht wel beschermen, ik kan wel wat hebben, ik kan me verweren, dat kan zo'n klein hummeltje niet! :(

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

Jan 30, 2011
    2,770
    1
    0
    waarom doet niemand dan wat.
    Die vrouw mag hetzelfde ondergaan als wat ze bij haar kleintje deed maar dan wel 10x zo hard.
    Gelijk afleren.

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Die vrouw aanpakken zou ik dus wat voorzichtiger mee zijn. Niet uit bescherming voor die vrouw hoor, maar uit bescherming voor het kindje.
    De vrouw zal namelijk haar ontvangen klappen zien als de schuld van het kind. Dat kindje krijgt het daarna dus nog harder terug van haar moeder :(

8. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Inderdaad gelijk uit huis halen!
    Arm kind, wat bezielt sommige mensen toch:(:x

9. Andora

Andora Lid

Feb 5, 2012
    95
    0
    0
    jeetje dat is wel zo erg , ik had wel ingegrepen hoor kan dat niet aan zien bah ! hoop dat ze het kind snel uit huis plaatsen . sommige mensen :x

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Helemaal waar! Grote kans dat die vrouw het thuis afreageert op het kind. In eerste instantie zou ik er ook wat van willen zeggen, maar dat mens heeft natuurlijk een kronkel want anders ga je je kind niet slaan en schoppen!

11. lautje1980

lautje1980 Actief lid

May 2, 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    zo wat een idioot die vrouw zeg. bah!
    geen idee wat ik gedaan zal hebben. denk dat ik mn mond niet kan houden dan. heb ook eens een buurman aangesproken toen ik zag dat die zn hond sloeg. (buurman wilde mij toen ook direct in elkaar meppen)
    hoop dat ze echt wat eraan doen vreselijk!

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    En is voor zo'n kind ook redelijk traumatiserend als een wildvreemde jouw moeder gaat slaan he, dat lijkt me ook niet echt verstandig. Maar voorkomen dat t kind verder geslagen word wel!

13. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

Jun 5, 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja zeg! ik snap de opmerking dat het kind het dubbel en dwars terugkrijgt, maar ik zou die vrouw toch echt niet laten doorslaan en schoppen hoor. Mijn man werkt in de gevangenis en die heeft me wel e.e.a. bijgebracht, qua verdediging en een goeie rechtse geven. Ik denk dat ik dat wel zou doen, die vrouw even knock-out slaan, en dan laten oppakken. Of haar tegen de grond werken, is met ene paar technieken zo gebeurt. Ze had dat kind wel enorm kunnen beschadigen (lichamelijk, want beschadigd is dat kindje al). Lijkt me toch wel dat het kind uit huis wordt geplaatst. Die vrouw zal wle hysterisch zijn geweest dus rustig op haar inpraten zou weinig effect hebben denk ik.

Netwat iemand anders al zei: als dit al openbaar gebeurt, hoe gaat het er dan wel niet aan toe binnenshuis?

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Die moeder aanvallen is misschien geen goed idee, maar ik zou zeker laten blijken dat het niet normaal is. Wel mee bemoeien dus maar niet vechten. Anders zou ik zelf ook fout bezig zijn. Politie bellen, moeder aanspreken en proberen voor het kind te gaan staan. Misschien durfde wel niemand iets te doen. Maar ik denk dat zodra 1 iemand opstaat, er wel meer zijn die dan ook opstaan. Erg triest voor dat kindje. Wie weet wat het allemaal al te verduren heeft gehad. Lijkt mij trouwens raar als jeugdzorg hier niks mee doet. Er heeft immers aantoonbaar een mishandeling plaats gevonden.

Share This Page