Moeder stuur gebruikers ervaringen gezocht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door spriet, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Ik zie hier een ander moederstuur (een neppe?), die er stuk minder handig uitziet dan die van mijn eerdere plaatje: Stuur moederstuur Steco Ukkie-Mee, schroefsysteem, 1", zwart - Fietspunt

edit: ik zie nu dat meerdere mensen dit steco stuur hebben (geprobeerd). Ik zou echt gaan voor die van moederstuur.nl, ziet er veel praktischer uit! mijn zoontje van 2 zit er nog in, echt superhandig :).

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ben dol op het moederstuur, vooral omdat ik wat fors ben en zo makkelijk op en af kan stappen en er genoeg ruimte tussen het stoeltje en het zadel is. en het fietst heel fijn zn breed stuur. en de kleine vind het leuk om zn eigen stuurtje te hebben. dus ja een aanrader.

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik zal morgen onze fietsenmaker eens vragen!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo dat ziet er handig uit! Ik heb dus ook nog een redelijk nieuwe 'gewone' fiets maar het op en af stappen is best krap. Als ik zit gaat het goed dus als ik dat stuur zo kan vervangen zou dat wel ideaal zijn :) Heb gelijk even verder gesnuffeld maar zag dat je van bobike ook gewoon het windscherm erop kan zetten, super!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik zou nog wat laten weten: Eindelijk geen problemen meet met op en af stappen :)
    Ja een goede uitkomst!

Deel Deze Pagina