Moeder huwt moordenaar dochtertje.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Tamale, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

di 22 sep 2009, 10:20
    Moeder trouwt met moordenaar dochtertje

AMSTERDAM - Een moeder heeft de moordenaar van haar vierjarige dochter snel vergeven. Sterker nog, ze vindt dat de man te zwaar is gestraft.

De Duitse oud-politieagent Andreas B. (41) had de vierjarige Leonie twee jaar geleden zulk zwaar letsel toegebracht dat het meisje bezweek. Ze was eerst heftig met een voorwerp op haar hoofd geslagen en vijf dagen later hard door elkaar geschud. Niet lang daarna overleed Leonie. Stiefvader Andreas werd daarop tot 7,5 jaar cel veroordeeld.
    Ondanks de moord en het feit dat de rechter de man als 'extreem gevoelloos' omschreef, bleef de 32-jarige moeder Miriam verliefd op B. Ze vergaf hem razendsnel en gaf hem in de gevangenis zelfs haar jawoord.
    Hand in hand pleitte het stel deze week voor de Duitse rechtbank om strafvermindering. De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan in de opmerkelijke zaak.

NOujaa..... hoe verschrikkelijk krom en erg is dit?? :$
    Sta echt met open mond te kijken, dit KAN toch bijna niet waar zijn??
    Verschrikkelijk..
    Wat een stomme h..... die moeder!!:x
    Die moeten ze ook opsluiten want die heeft overduidelijk ook een FLINKE steek los zitten.

Word er verdrietig van,:(

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hoe gestoord ben je dan wel niet???? kan hier echt met mijn verstand niet bij..

3. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

Jul 15, 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:$:$ Nee! Dat meen je niet, dan ben je echt niet helemaal goed bij je hoofd hoor. Sorry, normaal probeer ik altijd in opmerkelijke situaties een beetje begrip op te brengen, maar hiervoor kan ik dus echt geen begrip opbrengen!

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

#4 Popkoorn, Sep 22, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 22, 2009
    :$:$:$ die is niet goed wijs !!!!!

Als iemand ook maar met 1 vinger aan mijn zoon komt...!!!!

Als iemand mijn zoon vermoord.... en diegene komt weer vrij... moet die echt niet bij mij in de buurt komen !!! geen idee waar ik dan toe in staat ben
    Al helemaal als iemand het gedaan heeft waarvan ik dacht van te kunnen houden....

dat mens is echt niet goed snik !!!

* edit *
    Als ik nog in bed zou liggen bij zo'n man... zou ik er alleen maar kunnen denken hoe hij mijn kindje heeft vermoord

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ahhhh bah bah !!!
    wat een gestoord wijf !!! :S:S:S:S:S:S

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zou niet met 'm trouwen...eerder 'm eigenhandig koudmaken.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ben niet heel erg agressief aangelegd..zolang..het mijn dochtertje niet zou betreffen.
    Als iemand mijn dochter zoiets zou aandoen dan weet ik wel 200% zeker dat ik niet zou rusten voordat ik diegene hetzelfde kon aandoen. Al zou ik er levenslang voor moeten zitten, zou me op dat moment weinig schelen.

Niet handig als de rest van je gezin er daardoor de dupe van wordt natuurlijk maar toch, er zou echt iets in mij knappen.

Ook ik probeer altijd wat begrip op te brengen en roep altijd dat je pas kunt oordelen als je zelf in zo'n situatie zou zitten maar dit? Nee sorry.

Die vrouw is duidelijk niet goed bij haar pan!

8. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    hoe ziek is dat mens joh! :S die moeten ze ook opsluiten! al is t dan maar voor het niet goed bij dr hoofd zijn.
    ongelooflijk dit! :(

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Steriliseren dat wijf!

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    JUIST!
    Dat was dus mijn eerste reactie. Steriliseren dat mens (en liefst hij ook)
    Eigenlijk nog veel beter: hem in het gevang houden en die vrouw in het gesticht. Want als je van je dochtertje hield (en ik kan me niet voorstellen hoe je niet van je kindje kan houden EN gezond bent) dan kan je toch niet zo met de nagedachtenis van je meissie omspringen door ook maar te overwegen om met zo'n zieke geest te trouwen die juist het geen wat jij het liefst hebt op zon manier weg heeft genomen!?!
    Ik had ook nog iets bedacht met cementen schoentjes en n bepaalde dag in hun leven....maar goed....

Het is gewoon te ziek en te treurig voor woorden. Ik moet steeds denken aan de opa's en oma's van dit meisje :(

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
  12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Echt zo ziek dit:$..Ik zou hem afmaken als ik hem tegen zou komen,want wie met zijn klauwen aan mijn kind komt,is gewoon verleden tijd:x

13. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    wie weet hebben ze het samen wel zo gepland!
    Ze is duidelijk net zo ziek als hij...bahhhhhh

ik bedoel...kom op...je kind vermoorden en dan 7 jaar brommen en dan weer op vrije voetjes.
    Die mensen zouden de rest van hun miezerige leven achter de tralies moeten zitten!
    Waarom krijgt hij de kans weer om "gewoon" zijn leven weer op te pakken en dit meisje heeft die kans nooit gehad!
    Walgelijk....geen woorden voor blehhh

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inderdaad!

Ik kan het me nauwlijks voorstellen, en daarom zou ik bijna gaan denken dat ze juist op wraak uit is..
    Dat ze , als hij vrij is, hem een kopje kleiner maakt.
    Want hoe je het ook went of keert, ik kan er met mn kop niet bij dat ze ECHTTTT om die kerel geeft..
    Maargoed, gekke wereld zo af en toe!!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Echt waar, als iemand aan mijn zoontje komt..
    Die schop ik rechtstreek naar de hel, trek em aan de haren weer terug en schop em er nog een x heen.
    Net zolang totdat ik uitgeraast ben!

Wat een ziek wijf!

16. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik kan me niet voorstellen dat je na 7 jaar nog steeds last hebt van het stockholm syndrome en dat mensen om je hier niet bij hebben kunnen helpen.

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat inderdaad ook...
    Ik vraag me af hoe de familie, van vooral de vrouw hierop reageert!!

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Sowieso is het geen zeven jaar geleden, maar pas twee jaar geleden ;)

OT: Bij die vrouw maar lekker baarmoeder weg halen, en die vent zn ballen maar weg branden..
    Hoe gek kan je zijn, de moordenaar van je dochtertje trouwen :(
    Zulke mensen mogen zich niet voortplanten..
    Ik hoop echt niet dat hij strafvermindering krijgt maar verhoging. En dat die vrouw maar naar een psychiatrische inrichting moet gaan.

Wat moeten de ouders van die vrouw en de biologische vader wel niet denken?

19. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Dit kan voor mij 2 redenen hebben.

Ze gaat hem inderdaad omleggen.
    Of ze heeft er mee te maken gehad of is het er mee eens geweest wat hij met hun kindje gedaan heeft. In dat geval is steriliseren niet genoeg... Zulke zieke mensen horen niet te leven.:x

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een dom mens.

Ik zou het liefst de kerel vermoorden die mijn kind vermoord heeft, maar dat mag nu ook weer niet. Maar ermee trouwen?

Share This Page