Het indoorspeelparadijs kost 7.50 per kind vanaf 1 jaar, ouders gratis. Ik ben er nog nooit geweest, maar afgelopen weekend toevallig opgezocht op internet. De Splinter kost alleen op zondag 1,50 pp. Een paar weken geleden hebben ze er een (ondiep) buitenzwembad geopend. @WenT; ik ben er wekelijks wel een keer te vinden. Onze meid vind vooral de grote blokken en de 'wipwap'-en leuk. En natuurlijk de beestjes!
Mijn ventje is nog een stukje kleiner dan jullie mannetjes. Hij is 5 maanden. Het is ons 1e kindje. Ik woon trouwens samen met mijn man, zoontje en hond in Woensel.
Lang en slank inderdaad. Ben benieuwd hoe lang ze nu is. De 12e augustus mogen we weer naar t CB geloof ik.
Ik ga mijn ventje vanmiddag na het werk weer laten meten en wegen. Nog even voordat we op vakantie gaan. We zijn na het weekend 2 weken weg.
Ow lekker! Hier ook een dunne. Hij is 78 cm en weegt 9250 gr. Maar ook die kleintjes vinden het vast heerlijk om in de buitenlucht te zijn. En des te rustiger kunnen de mama's kletsen. Hihi.
Worden er in Eindhoven alleen maar smalle kindjes gemaakt..?? Onze meid zal nu zo'n 78 cm en 8,5 kilo zijn schat ik.. Over een paar weken moet ik weer naar het cb, die verhuist is en ik bij god niet meer weet waar naar toe... Iemand?? Hij zat eerst vlak bij de kloosterdreef/woenselsemarkt (wezelstraat ofzo??).
Hihi, blijkbaar! Sorry, geen idee waar ze in Woensel zitten. Waarvoor moet ze naar CB? Hebben ze met 17 mnd ook nog een controle?
Ik heb ook geen idee waar het CB daar zit! Heb je geen adres dat je via routenet o.i.d. kunt spieken? Wij hebben trouwens een winkel op de Woenselse markt.
De mijne is 69 cm en 7,5 kilo, ook onderaan de gewichtscurve, maar wel mollige beentjes Het consultatie bureau zit bij de grote rotonde rechts, de boschdijk op en dan bij het kerkhof links! Dan zie je vanzelf bij de eerste mogelijkheid weer links een groot nieuw gebouw. Daar zitten ze in. Ik zit er namelijk ook, afgelopen donderdag nog geweest!
Niets mis met mollige beentjes. Vind het altijd wel schattig. Omdat Wybe al zo snel liep en zo dun is vond ik het baby er zo snel vanaf zijn...
Ja, inderdaad. Heb baby gaat er sowieso al zo snel vanaf vind ik. Gelukkig kan ik tijdens de fles geven nog lekker met hem knuffelen.
Hey dank je wel. Dat kan ik wel vinden..!! @wwjc; Met 18 maanden is er ook een controle. Was niet 'verplicht', ik mocht zelf kiezen of ik wilde. Maar omdat onze meid niet zo hard groeit wilde ik wel gaan. Anders zou er een jaar tussen zitten ofzo..
De Zebra! Hij zit langs de Videoland/Musicstore. Per oktober verhuizen we naar de kruisstraat langs de Bruna.
Bloempje, heerlijk is dat hè! Bubbel, ok, dat wist ik niet. Had ik nog niet gehoord, maar dat komt waarschijnlijk omdat Wybe zijn bmr nog niet gehad heeft. Wij zouden toen net de week erna een weekend weg gaan en wilden het risico niet lopen. Alleen op cb is het zo druk dat ze pas half aug tijd hebben. En dan is hij bijna 16 mnd. Maar ik mag ook altijd op do langskomen tijdens weeguurtje, hebben ze dat bij jullie niet? Dan kun je wegen en meten. (oa) Duchess, nooit van gehoord eerlijk gezegd. Hebben jullie ook een site? Anders moet ik maar eens langskomen. Wat verkopen jullie? Nou, Wybe wil niet slapen. We willen rond 12 uur naar mijn schoonouders gaan. Die wonen in Leusden (vlakbij Amersfoort). Manlief is net wel nog even terug naar bed gegaan, want ik mocht uitslapen vandaag. Maar goed, ik zal maar eens snel in gaan pakken dan. Jullie fijn weekend gewenst!!!
Die BMR prik heeft onze dochter idd met 14 maanden gehad. Wij hebben ook een weeguurtje, maar ik vind het wel prettig om een gesprekje te hebben daar. Vind het eigenlijk altijd wel gezellig op het cb... En dat baby-zijn.. Pff, het gaat zo snel. Voor je het weet huppelen ze rond... Maar ik moet zeggen dat ik de leeftijd van anderhalf jaar ook wel erg leuk en makkelijk vind. Onze meid is overigens nooit een knuffelkont geweest en zit nog steeds niet graag op schoot! @Duches; Wat leuk. Ik ken de winkel niet. Wel de Giraf.., maar die is weg toch??