Haha, ik vind het ook altijd gezellig op cb. Maar liever dat weeguurtje, want vorige keer hadden we een hele oude, wazige vrouw als arts. En idd baby-zijn is er zooo snel vanaf. Hier ook geen knuffelkont. Wil altijd maar bezig zijn. Behalve met eten, dan wil hij wel (even) zitten.
De Giraf is inderdaad weg. Wij hebben een heel fijn CB! Zowel arts als verpleegkundige vind ik erg fijn. Wij mogen de 12e weer gaan.
Fijne vakantie! Zijn jullie eigenlijk al op park Hilaria geweest? Wij afgelopen weekend. Ik vind het een erg leuke kermis, niet te groot en niet te klein. En ideaal dat je een rondje kunt lopen. Onze dochter vindt het ook geweldig. Ze heeft dan ook weer 2 nieuwe woorden geleerd, draaimolen en autorijden..
Ik heb het zelf te druk om te gaan. Denk dat Wybe het ook wel leuk vind. Ik wilde eigenlijk vandaag bij de kermis hier op het pleintje gaan kijken, maar die is blijkbaar gisterenavond afgebroken. Nu ben ik vanmorgen naar de markt geweest, Wybe slaapt. Dadelijk als hij wakker wordt eten en naar mijn moeder. Dan weer terug als Wybe weer moet slapen en dan is het al zowat etenstijd en na het eten gaat hij slapen.... *zucht* Er zouden echt meer uren in een dag moeten zitten.