Moeder van 12 kinderen krijgt 5-ling.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jel, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik vind het ook moeilijk te geloven, en stel dat ze gelovig zijn, dan word je na een kind of 10 toch ook wat voorzichtiger in bed lijkt me?
    Er zijn ook vrouwen die verslaafd zijn aan zwanger raken. Ach, je weet niet wat er achter dergelijke "keuzes" zit.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

hoe meer zielen, hoe meer vreugd? :D

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat was ook mijn idee ja....

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Waarom zouden mensen niet zoveel kinderen mogen krijgen, er was een tijd dat het heel gewoon was dat men meer dan tien kinderen had, mijn man zijn ooms en tantes zijn met zijn 12 en. en ik weet dat de tijd anders is en dat condooms/pil etc op de markt zijn en dat men vroeger geen 15 kinderen meer hoeft te krijgen omdat men de pil/condoom niet mocht gebruiken maar blijkbaar zijn er mensen die wel graag grote gezinnen willen en in theorie kan een 5ling wel natuurlijk, ik ken een vrouw die elke maand 2 eicellen kreeg en ze kreeg dus een tweeling, er is gezegd dat omdat ze elke maand 2 eicellen kreeg, elke zwangerschap kon resulteren in nog meer meerlingen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik hoorde op net5 dat de kans op een 4ling 1 op 15 miljoen is (bij de reclame over het nieuwe programma over die 4ling)

Kans op een 5 ling is dus zoiets kans 1 op 20 miljoen

Ik geloof het niet zo dat het zonder vruchtbaarheidsbehandeling is gegaan, maar zeg nooit nooit

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heel mooi en ieder kiest daar zelf voor maar zonder hormonen haha who are you kidding me ;);););)

7. Bri

Bri Niet meer actief

En laten er nu veel meer dan 20 miljoen stellen zijn die seks hebben zonder voorbehoedsmiddelen, dus af en toe zal er spontaan een 5ling ontstaan. Zonder vruchtbaarheidsbehandeling.

Er zijn wel meer mensen die geen anticonceptie gebruiken, gewoon omdat zij dat verkeerd vinden. Als dat dan toevallig heel erg vruchtbare mensen zijn, kan dit zomaar gebeuren. Dat is niet hun bewuste keuze voor een 13e kindje, maar een keuze om niet in te grijpen in de natuur (of in gods wil, wat hun overtuiging ook moge zijn). Ik ken verschillende gezinnen met 10+ kinderen, zowel binnen als buiten de bible belt.

Dat vrouwen die tegen de menopauze aan zitten meer kans hebben op spontane meerlingen was ook al bekend, toch?

8. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Poeh ik doe het haar niet na!

Deel Deze Pagina