Ik heb net CSI New York gekeken, mannn wat een goede aflevering weer. En ja, ik moest wel wat traantjes wegpinken Maar was dit nou de laatste aflevering? Zie net dat ze vanaf volgende week op rtl 4 weer beginnen met csi (las vegas)
Oh gaan ze helemaal niet meer verder? Jammer. En met Miami wel? Ik vind dat echt 3 keer niks met die Horatio. Las Vegas dan weer wel, die vind ik leuker dan NY.
Jah jammer he.. Nu is er alleen nog CSI over. Miami is al een hele tijd geleden gestopt. De uitzendingen die er nu zijn, zijn herhalingen, daar komen ook geen nieuwe afleveringen meer van. De minst leuke, vinden wij dan, gaat nog door. Had liever gezien dat ze CSI stopten, en NY door lieten gaan.. Maar helaas...
ik deel je mening, ik vind die Horatio echt 3 keer niks. Slechte acteerwerk van hem, lijkt wel of hij een scheve nek heeft ik las een keer dat hij leraar was geweest zou hij ook zo voor de klas hebben gestaan csi is echt mijn meest favoriete serie, ik vind geen enkele crime serie zo leuk als deze maar las vegas draait nog toch?