deze baby is vermoord op de dag van zijn geboorte. Dit meisje was voor de bevalling al niet in orde. Een pnd heeft tijd nodig om te ontwikkelen (en dan bedoel ik niet in een paar uurtjes)
Ik vraag me ook af hoe het kan dat die ouders niks gemerkt hebben. En dat ze het niet durfde te vertellen aan haar ouders. Ik mag toch hopen als 1 van mijn meisjes ooit zwanger wordt ze het aan mij durft te vertellen, ongeacht haar leeftijd of haar gevoel erbij!
Ja klopt hoor. Ik vraag me ook af hoe het zit met haar ouders, of ze het wisten en of ze iets gemerkt hadden..
Weet je wat het is met dit soort types? Over 10 jaar blijkt dat ze op de normale manier geen kind meer kunnen krijgen en hebben ze allemaal ineens spijt.... Ik kan er werkelijk met mijn kop niet bij..... hier breekt mijn hart van. Hoe oneerlijk tegenover vrouwen die zo graag een kindje willen....
dit meisje mag voor mij betreft voor de rest van haar leven opgesloten worden of ze nou wel of niet helemaal psychisch in orde is ze heeft duidelijk aan overkill (eerst verstikken en dan keel open snijden) gedaan en daarna nog 2 maanden verborgen gehouden, echt ziek en het titel moeder in nieuwsbericht niet waard. :x PND is dit duidelijk ook niet want zover ik weet ontstaan die niet al tijdens de zwangerschap. en dan de reden waarom echt bespottelijk :x ze had aan abortus of adoptie kunnen denken toen ze zwanger was, nee wat koos zij om het kindje als grofvuil te behandelen, alhoewel. zelfs je grofvuil behandel je nog beter dan wat zij heeft gedaan :x