Caitlyn Jenner poses sexy for 'Vanity Fair' cover Niks meer dan bewondering en respect voor zowel Caitlyn( voormalig, Bruce) Jenner als voor de Jenner en Kardasian kinderen.
Helemaal mee eens! Zij ziet er prachtig uit! Mooie vrouw om te zien, deed mij denken aan Anna Gunn (Skyler) van Breaking Bad.
Zo ongeveer het enige positieve aan die hele Kardashians... Ze is inderdaad wel een mooie vrouw geworden.
Alsof het nooit anders is geweest Ik vond het een erg lelijke man, maar een hele mooie vrouw. Ook heel tof om het zo aan te kondigen.
Daar is vast een heleboel plastische chirurgie , make-up en photoshop bij aan te pas gekomen. Neuh, ik vond haar als man niet aantrekkelijk en als vrouw kan ze mij ook niet bekoren.
Het is toch logisch dat iemand er niet meer aantrekkelijk uitziet als de plastische chirurgie mislukt is? Daar stond Bruce Jenner wel om bekend natuurlijk. Verder heb ik er geen mening over, iedereen in zn waarde
Ik vind het ook een mooie foto. Het is allemaal wel snel gegaan zeg! Bruce was daar toch nog niet zo lang mee bezig?
Ik vind het mooie foto's! Ben benieuwd of ze er in het echt ook zo uitziet 😉 Maar bovenal vind ik het onwijs dapper en stoer dat hij dit is aangegaan en zich van niemand iets heeft aangetrokken en op zijn leeftijd voor zichzelf heeft gekozen. Hij is een mooie zij geworden 😊
Dit dus, vooral de Photoshop. Overigens vind ik dat deze familie en de andere hieraan gerelateerde familie net iets teveel in het nieuws is. Maar om de een of andere vage reden kijk ik toch altijd weer naar zulke berichten. Zucht! Marketingtechnisch gezien doen ze het erg goed.
Buiten de marketing machine Kardashian/Jenner om, vind ik het een dapper en mooi besluit. Ik vond haar er altijd al als een vrouw uitzien ipv een man. Het enige wat ik jammer vind is dat ze deze stap nooit eerder heeft genomen. Waarschijnlijk toch niet zelfverzekerd genoeg. Hopelijk volgen er meer die dit zouden willen maar niet durven, nu zij dit heeft gedaan. Wie weet een mooi rolmodel...
Helemaal mee eens! Vraag me af hoe ze er in het echt uitziet. Neemt niet weg dat ik het stoer vind dat zij deze beslissing heeft genomen. En goed dat er aandacht aan gegeven wordt, vooral voor anderen in hetzelfde schuitje. Mensen die misschien niet durven er zo open over te zijn.