Jeetje Chantallcindy, knuffel, ik weet wat het is. Zijn jullie al in het ziekenhuis ge2eest voor onderzoek oid? Misschien kunnen ze iets vinden.. ik gun het jullie zo!
Nee nog niet maar aangezien het met mijzelf nu wat minder gaat . Wachten we even tot januari en dan kijken we daarna wel.
ik had zoiets al begrepen ja, wat balen joh ik hoop echt dat je jezelf snel weer beter zult voelen, heb hetzelfde mee gemaakt, en heb heel lang in de put gezeten omdat we maar niet zwanger raakten. Bij ons is na bijna 4 jaar ook eindelijk Pim geboren, dat gaat jullie ook gebeuren, niet de hoop verliezen hoor
Jaa gaat nu een stuk prettiger. Heerlijk dat die warmte weg is hihi.. Alleen met die regen van eergisteren, een lek dak😒
Voel me al wel iets beter maar heeft ook even tijd nodig. En tegenwoordig kunnen ze veel dus dat geeft ook al wat rust maar eerst nog even zelf proberen tot januari.
gister een echo gehad had 2 follikels 10,5 en 11mm morgen weer een nieuwe echo had zo gehoopt voor me verjaardag klaar te zijn met de injecties maar moet helaas toch door ermee
Hier ook een dame uit die omgeving. Ben wel iets ouder, 32, bijna 33, maar zo voel ik me niet hoor, haha. Hier net zwanger van de 1e na een lange weg van 2 jaar. Maar wel zonder hulp zwanger geraakt, was ook totaal onverwachts.
Lastig he dat wachten en die onzekerheid!! Zelf ook 3 vroege miskramen gehad. En nu een gezonde dochter zonder hormonen o.i.d. Zolang ik wist dat er nog opties waren gaf het mij rust omdat ik wist dat we nog meer konden proberen. Wij zijn uiteindelijk even gestopt met proberen, gewoon even rust in mijn lijf en in mijn hoofd. Daarna was het meteen raak. Dat zegt natuurlijk niks, iedereen is anders. Maar mijn gevoel zei dat al die stress alleen maar tegen werkte. Hoop dat het lukt bij jullie, weet hoe je je voelt..
Welkom! Inderdaad gezellig zoveel mensen uit de buurt! Leuk een kleintje van ongeveer even oud! Alles goed met m?