Volledig mee eens! Ik vind het maar een heisa allemaal. Praat met je zoon over zijn gevoelens naar aanleiding van deze gebeurtenis en bespreek met hem wat hij dan het beste kan doen. En wat hij dus ook zelf kan doen. Persoonlijk vind ik dat iedereen nogal snel naar de juf rent.
Maar dit soort dingen gebeuren niet alleen op de school van TS. Je kan toch niet blijven 'schoolhoppen'?
Nou, ik vind deze situatie anders vrij extreem, vind je niet? Het ergste vind ik eigenlijk dat jouw zoontje, nu zo jong nog, al zulke dingen mee moet maken (en de rest van de klas ook). Eigenlijk te zot voor woorden.
Zou de vrouw in kwestie even een sneer geven; Joh luister eens wij zijn ons kapot aan het werken wat betreft onze kinderen en hun acceptatie en gedrag dat ook jouw zoon zich veilig en fijn voelt op school. Hoe durf je dat te verzieken door zo negatief te spreken over kinderen tegen je zoon? Ik heb mijn eigen kind er van langs gegeven hoe hij moet reageren op jouw zoon. Nou daar ben ik mooi klaar mee, ik laat dit helemaal over aan de juf. Sociaal gewenst gedrag ala, maar geef zelf het goede voorbeeld. En mijn kind zal reageren binnen de sociale grenzen zoals dit wel vaker gebeurd op een school met leerlingen.