Ik verbaas me vooral over de aangst die je blijkbaar hebt dat jz om de hoek komt kijken. Zie je daar aanleiding voor dan?
Wat zou een universitaire titel te maken hebben met bjz? Wat een kolder. Gewoon geen gedeeld voogdij.. een meerderjarige die de voogdij met haar moeder deelt is in mijn ogen eerder opvallend dan een meerderjarige alleenstaande die heel erg haar best doet.
Nou veel unaniemer kan ze het advies in ieder geval niet krijgen . Ik sluit me hier ook helemaal bij aan: niet doen! Ten eerste is het niet nodig. Ten tweede kan dit de nodige problemen op leveren in de toekomst, iedere moeder-dochter relatie kent op den duur haar ups en downs. Verder nog even off-topic, een universitaire titel kan in principe wel een klein beetje uitmaken. Mensen hebben nou eenmaal vooroordelen die meespelen in de besluitvorming. Ik denk echter dat dit effect vrij klein is en zeker geen reden om het wel te doen!
een reactie in je eigen topic zou je overigens niet misstaan hoor iedereen hier probeert je te helpen, succes ermee