Er bestaat zoiets als het gebroken hart syndroom. Tako tsubo cardiomyopathie heet dat ook wel, al weet ik niet of het dodelijk is. Onbehandeld gok ik van wel. Ze heeft hem horen zeggen wat voor walgelijke dingen hij met haar zoon gedaan heeft, ik zou er ook aan onderdoor gaan. Hopelijk heeft ze nu rust en is ze bij haar zoon. Ik vind het zo sneu voor zijn zussen...
Ze is een natuurlijke dood gestorven is op Facebook gezet door iemand die dicht bij de familie staat. Zij was ook bij HLF8 na de 1e zitting met de zus en nog een bekende van de familie. Erg slecht dat onder elk artikel direct de verwijzing staat naar hulp bij gedachtes aan zelfdoding naar mijn idee. Hoe dan ook is het in en in triest. Hopelijk houden de zussen zich staande.
Heel triest.. Ook vreselijk wat ze mee heeft gemaakt en dan nu die zussen Die maken veel mee in korte tijd.
Ohoh wat een drama. Ik heb nog eens de berichtgeving erbij gepakt van wat er toen met hem is gebeurd en dan hou je het niet droog. Zeldzaam volgens mij dat iemand, een kind, zo intens wreed, gruwelijk en beestachtig is behandeld Ik hoop dat deze man nooit nooit nooit meer vrij komt Voor die vrouw hoop ik dat ze nu herenigd is met haar kind