Het zat er natuurlijk aan te komen maar wat een slecht nieuws weer voor heel veel gezinnen... Huishoudtoeslag 2014 en 2015 | Nieuws uitgelicht…: Financieel
Nouja verdwijnen is het niet.....het wordt samengevoegd! De bedragen en inkomen eisen zullen wel weer voor problemen gaan zorgen bij veel gezinnen met vooral middeninkomen.
Ja, maar dat soort termen vertrouw ik dan toch niet. Het zal er uiteindelijk op neer komen dat het wel afgeschaft gaat worden of in elk geval flink versoberd. Kinderbijslag e.d. ook. Wat een zooitje!
Tsja, huurtoeslag was vroeger ook huursubsidie. Zolang er verder niks verandert maakt het toch niet zo uit dat ze er een andere naam aan geven, lijkt me.
Gelukkig krijgen wij het inmiddels al niet meer als voorschot en leven we er dus ook niet meer naar! Maar wel heel naar voor iedereen die het wel gebruikt!
Echt heel zuur...We zijn al onwijs aan het bezuinigen om nog te kunnen sparen, maar veel meer kan er al niet af. Gelukkig krijgen we al niet zo heel veel meer maar hopelijk is het wel echt alleen de naam die veranderd.
Ik vind het opzich geen slechte ontwikkeling. Ik denk dat een hoop uitschr nu niet meer de boel kunnen bedonderen. Alles gaat gewoon op 1 hoop. Je kunt dan straks niet meer 10 zorgtoeslagen op 1 adres hebben.
Ik ben vooral benieuwd wat er nu precies wordt gedaan om de fraudegevoeligheid te verminderen. En valt de kot er nu wel of niet onder?? Onduidelijk dus, eerst maar is afwachten tot er meer duidelijkheid komt. Op zich ben ik wel voor een versimpeling van t toeslagensysteem. 1 aanvraag waarmee alle mogelijkheden voor toeslagen worden bepaald.