Ja, dat krijg je met al dat gestress tegenwoordig. Ze weten niet eens meer wat ze heel de dag hebben gedaan en vergeten op die manier gewoon hun baby. Vind het ook heel onbegrijpelijk dat geen voorbijganger heeft gereageerd. Er is ook niemand meer die zich zorgen maakt om een omstander. Heel treist.
nou ongelovelijk zeg, ik kan me dat niet voorstellen, ook al ben je nog zo druk, dat gaat er bij mij ook echt absoluut niet in! :x
Ongelooflijk......wat triest. Ik hoorde net op het nieuws dat de politie denkt dat er geen opzet in het spel is. Opzet of niet, het blijft ongelooflijk triest En dat er geen voorbijgangers aan de bel hebben getrokken! iemand zou het toch idd gezien of gehoord moeten hebben zou je denken?
on-be-grij-pe-lijk! Moet zeggen dat ik het eens heb meegemaakt toen ik ooit een blauwe maandag in de supermarkt gewerkt heb, dat daar een vrouw was die de kinderwagen was vergeten en bij thuiskomt was ze erachter gekomen... stond die kinderwagen dus heel de tijd gewoon ergens in een gang van de supermarkt...
Hoe kan je in godsnaam je kind vergeten? ik SNAP dat niet.. ik vergeet noa nooit.. met niets.. mijn wereld draaid nu om haar... dat is zo met kleine babies... wat een ongelooflijk triest verhaal jzs....
Wat ik ook niet snap! Ze had haar twee oudere kinderen naar school gebracht en zou de jongste naar de oppas brengen! Ipv naar de oppas te rijden, rijdt ze gelijk door naar haar werk! Wat ik me dan afvraag, die oppas, die zit toch te wachten op dat kindje, waarom heeft zij niet gebeld naar die moeder, waar ze blijft! Niet dat ik haar de schuld geef natuurlijk, maar vind het onbegrijpelijk dat ze dat niet heeft gedaan, want dan was er bij de moeder wel een belletje gaan rinkelen neem ik aan!
Vlaamse moeder die baby vergat niet vervolgd Uitgegeven: 26 mei 2007 10:14 Laatst gewijzigd: 26 mei 2007 12:42 HALLE - De Vlaamse politie onderneemt voorlopig geen actie tegen de Vlaamse moeder die haar baby zo lang was vergeten dat het overleed in de snikhete auto. De drukbezette moeder Cathy uit Halle bij Brussel had haar twee oudere kinderen op school afgezet. Ze reed daarna langs de oppas om haar vijf maanden jonge baby Guy af te zetten. In plaats van te stoppen reed ze door naar haar werk. Werkdag Zeven uur later, aan het einde van haar werkdag, wilde ze de baby weer ophalen bij de oppas. Pas daar ontdekte ze tot haar grote schrik het witte lijkje in de maxi-cosi op de achterbank. De baby was uitgedroogd en oververhit door temperaturen boven de veertig graden. De vrouw is compleet overstuur. Ze krijgt psychologische begeleiding,net als de vader en de twee kinderen. Verstrooid Volgens een vriendin kampte de vrouw na de bevalling met een lichte depressie en nam ze medicijnen. Misschien is dat de reden dat ze zo verstrooid was, aldus de Gazet van Antwerpen zaterdag. De oppasmoeder was niet verbaasd toen Cathy de baby donderdag niet kwam brengen. "Het gebeurde nogal eens dat Kathy vergat te vertellen dat hij niet kwam." De Brusselse justitie heeft de auto in beslag genomen en Cathy verhoord. De diensten gaan voorlopig uit van een tragisch ongeval.
Tja ik zit dan gelijk te denken hoe zoiets gegaan moet zijn,ik kan het me niet voorstellen absoluut niet. Mijn kleine zit achter mij in de auto in de auto stoel,mij lijkt dan als je je deur opslot doet je dat moet zien,of heeft ze de baby niet gehoord. Ik kan me voorstellen dat als ze depressief was je nogal verward kan zijn maar als dat zo erg was,waarom werkte ze dan nog,en die andere kinderen is ze toch ook niet vergeten,en ze is nog langs de oppas gereden dan denk ik dan moet ze toch heel ver weg zijn geweest,want ze had toch moeten stoppen baby eruit halen en afgeven bij de oppas. Ik zeg echt niet dat deze moeder het express heeft gedaan kan me dat echt niet voorstellen,maar dat deze moeder ziek is dat staat voor mij als een paal boven water. Groetjes jeslin
Jeetje Daar schrik ik echt van Maar als je zo verstrooit bent, eigelijk is ze al gestraft doordat de kleine overleden is Triest hoor. jessica
ik kan het wel een beetje begrijpen hoor. ik ben mijn dochter ook een keer in de auto vergeten. met ruzie thuis weggegaan kind in de maxi achterin, die huilde niet, naar het winkelcentrum, en daar kwam ik er achter toen ik er al een minuut of 10 rondliep. jullie oordelen wel erg hard over iemand die je niet kent. tuurlijk ze moet erg gestresst zijn om de hele dag niet meer aan je kind te denken, maar het kan altijd en het lijkt me dat ze enorm gestraft is
Hoe je het ook wendt of keert het is een drama, waar dat hele gezin de rest van hun leven mee moet leven. Echt vreselijk.