Tja lastig. Kan me ergens wel wat voorstellen dat je teleurgesteld bent maar ze is gewoon dolgelukkig. Mijn moeder bijvoorbeeld toont helemaal geen interesse in mijn kinderen en dus ook niet in deze zwangerschap.
Nou inderdaad, als mijn moeder dat had geflikt had ik d'r geloof ik niet meer aangekeken.. maar goed ik houd mijn zwangerschappen graag zo lang mogelijk verborgen dus hier een heel erg gevoelig punt. Geslacht verder lekker voor je houden, en laat haar maar weten dat dat haar eigen schuld is
Idd! Ik snap heus wel dat het niet leuk is maar stel je eens voor als ze helemaal geen interesse toont, hoe had je dan gereageerd?
Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Toen mijn schoonmoeder wist dat ze oma zou worden, hield ze het voor zich (ondanks haar blijheid), tot we zelf aangaven dat iedereen het mocht weten. Met mijn eigen moeder net zo. Ik vind dat, hoe enthousiast ze ook is, jullie wens had moeten respecteren en haar mond had moeten houden.
Zeker Isolde. Maar ik vind wel dat je het voor je moet houden als iemand dat vraagt en zeker als het nog zo pril is.