vreselijk, bah, ik zie de nare beelden voor me, de paniek, het drama, ze zijn neergestoken, wat en afschuwlijke laatste minuten van hun leven moet dat geweest zijn, nog wel door diegene die je als kind het meest moet vertrouwen. Ze noemen het en "wanhoopsdaad"niets maar ook niets kan dit verantwoorden, ze mag van mij haar hele leven lijden.
Tjonge...die arme kinderen! Ik hoorde net op rtl4 nieuws dat de man/vader van het gezin wordt gezocht! Hij was nl nog niet gevonden....
Ik begin eerder te denken dat hij iedereen heeft neergestoken, een valse verklaring (afscheid uit naam van moeder) heeft genoteerd, dat hij de moeder voor dood heeft achtergelaten en de benen heeft genomen (daar slaat m'n fantasie weer op hol) Maar 't is toch raar dat hij spoorloos is?
Tja, dat zou natuurlijk ook wel kunnen... Hoorde het ook op de radio op weg naar huis... vijf kinderen tussen 4 en 14, allemaal doodgestoken... hoe kan je zo iets doen? Is echt wel onbegrijpelijk...
Vader is inmiddels gevonden en ingelicht. Hij is volgens de krant vertegenwoordiger ... snap dan niet waarom hij dan niet gebeld is? Iedereen is tegenwoordig toch mobiel bereikbaar ... zeker een vertegenwoordiger.
Wat een gestoorde vrouw! Ik krijg hier ook kippevel. Ik snap ook niet dat iemand zoiets kan doen... Kan hier ook erg verdrietig van worden. Vind het ook een vreemd verhaal dat vader spoorloos is. Misschien heeft platliggertje wel gelijk en heeft hij het gedaan. Mijn medeleven gaat uit naar vrienden kennissen en familie van de slachtoffertjes.
wat is dit nu weer? houd het dan nooit op? ale: hier begrijp ik echt niks van, dat mens is goed ziek zeg! Die arme kinderen, en die vader. grrrrrr waar moet dit naar toe met deze wereld. jennie72
Ik vond deze tekst erover: Brief De moeder had haar voornemen haar kinderen te vermoorden in een brief meegedeeld aan een vriendin, die ook in Nijvel woont, aldus Belgische media woensdagavond. De brief arriveerde woensdag, maar toen was het kennelijk al te laat. De echtgenoot van de vrouw was niet thuis toen de moorden plaatshadden. Hij werd in de loop van de avond ingelicht, aldus de omroep VRT. Buurtbewoners reageerden geschokt. Ze spraken van een gebroken gezin; de vader zou al maanden niet meer thuis wonen. Hij zou in Marokko zijn. De familie zou evenwel geen probleemgezin zijn geweest.
Sick.. Als zij blijft leven, en dat hoop ik, dan kan ze de rest van dr leven er iedere seconde van de dag aan herinnerd worden dat ze dat haar kinderen heeft aangedaan! Wat geeft haar het recht haar kinderen van het leven te beroven! Neem je eigen leven ipv dat van je kids als je lef hebt!
Ik kreeg net de link van de telegraaf van mijn moeder.... Ben er ook helemaal stil van..... Wie doet zoiets haar eigen vlees en bloed aan... Zulke mensen verdienen het niet te leven! Wat een in en in triest k-wijf zeg.....BAH!
Mevrouw ligt in het ziekenhuis en is buiten levensgevaar....achtelijk hoor, je kinderen de keel doorsnijden en jezelf om zeep helpen is niet gelukt.
bah moet steeds denken hoe die laatste minuten van die kinderen er uit hebben gezien. en je zou als vader het nieuws krijgen, hoe moet je dan nog verder? ik zag gister bij dat vliegveld programma, dat een vader wegging naar brazilie met zijn dochtertje. en toen werd er gevraagd waarom gaat haar moeder niet mee. die was overleden, ook zelfmoord, toen de baby 3 maanden was.......