Dit is mijn lijf RTL 4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wie kijkt het nu?

Vorig seizoen vol verbazing gekeken

Vooral de man die vol met zijn anus in beeld kwam met fistels is me nog erg bijgebleven :)

2. SeaShell

Ieeeeuww

schimmelnagels,oke... Maar niet knippen en zo laten groeien :$

Wel een taboedoorbrekend programma, de drempel naar de huisarts word zo voor sommige wel een stuk lager, maar ik zou me noooooit voor zo'n programma lenen

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    nee ik ook niet hoor
    nou ook..met je tieten zo op beeld..nou nee

4. SeaShell

Wowwww

Die tanden van dat meisje van 22
    Zogenaamd veel cola gedronken

Sorry dat ik het zeg, maar dacht meteen aan drugs ofzo

Net of je van 1 liter cola drinken zulke tanden kan krijgen
    Ook al drink je 3 liter per dag en poets je maar half, dan krijg je volgens mij nog niet zo'n gebit, dat was echt niet normaal erg

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Dat gebit idd... maar denk dat het wel kan hoor, vooral als je al een zwak gebit hebt, sommige mensen hebben echt snel gaatjes ! en 1 fles per dag is echt heel veel !!!

6. SeaShell

Ik drink al vanaf m'n 8 een hele fles per dag leeg ( ben nu 26) en heb nog 0 gaatjes. Misschien geluk :p

7. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daantje22: aah dan heb jij echt geluk. ik drink geen cola, uberhaupt eigenlijk geen prik, weinig snoep/zoet, wel veel fruit (daar zitten natuurlijk ook zuren en suikers in), ik poets super goed en vaak, ik flos en let er dus goed op.

Maar nog heb ik vaak gaatjes. Tandarts bij mij gaf ook aan dat dit komt door de sterkte van je gebit. Hij hoopte zelfs dat meer mensen hun gebit zo goed verzorgden. Niet dat het dus bij mij heel veel uitmaakt.

En cola etc. dat is iig wel heel slecht voor je tanden. Leg maar eens een verroeste spijker in een glas cola. Zoals de roest verdwijnt, kan het ook je glazuur doen verdwijnen.

8. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Nee ik zou me ook niet lenen voor een dergelijk programma. Wel knap dat er mensen zijn die dat wel durven/doen

9. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ze is nog jong, misschien zuipt ze ook veel? Alcohol/bier is toch ook erg slecht?

10. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36

Jawel, maar of alcohol ook per definitie bekend staat voor de oorzaak van gebitsproblemen?

Bij alcohol denk ik eerder aan hersen/lever/hart-vaat beschadiging...

11. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk idd dat alcohol ook niet erg goed is voor je tanden. Maar zoals die vrouw zei moet je eigenlijk maar 6 eet/drink momenten op een dag hebben.

Ondanks dat ik ook best wat gaatjes heb gehad, zijn mijn tanden iig niet zwart zoals bij haar. Lijkt me echt heel naar. Ben blij dat ik ondanks slechte/zwakke tanden wel een heel mooi gebit heb (recht en wit :))

12. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Achteraf nu ik er over nadenk: in wijn, flugel etc etc zit oa natuurlijk hartstikke veel suiker...dus idd ook slecht voor je tanden...

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

vind het een leuk programma hoor, maar ergens...
    je durft niet met een genant iets naar de huisarts, dus ga je met je volle probleem even op de tv?????:(
    ik zou denk ik de huisarts prefereren:)

14. Sanne152

Sanne152 Actief lid

18 jan 2012
    146
    2
    0
    Oh God,
    Ik kan er niet naar kijken, word ZO misselijk van die mensen

15. tulip

tulip Niet meer actief

o die man ver op het laatst ook met zn pielemuis zo op tv met dat grijze bos erom heen....brrr...

Er is wel eens een topic over geweest waarin mensen zich ook afvroegen waarom die mensen wel op tv durfden ineens. Ik denk niet dat dit de mensen zijn die zich er heel erg voor schamen. Ik denk dat ze deze mensen opgeroepen of bij de HA gevraagd hebben of ze op tv willen komen om andere mensen over die drempel te helpen. Met of zonder vergoeding;)

16. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Dit denk ik dus ook altijd! Mensen lopen zogegd al jaaaaaren met een probleem en durven niks, en dan laten ze het wel even pontificaal op tv zien. Dat vind ik altijd een beetje raar aan het programma.
    Maar vind het altijd wel leuk om te zien. Kan er heerlijk bij weg gruwelen....:$

Deel Deze Pagina