Moeder verstopt kind twee jaar

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Donja, Sep 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    ST LOUIS - Een zesjarig jongetje, dat twee jaar vermist werd, is levend teruggevonden. Het kind werd al die tijd door zijn moeder verstopt sinds ze besloot van haar man te scheiden.

De Amerikaanse moeder wilde niet dat de vader nog contact zou hebben met zijn zoon Richard Chekevdia. Daarom besloot ze na de scheiding samen met haar moeder een geheime kamer te bouwen om het kind in te verstoppen. Dat melden Amerikaanse media.
    De 30-jarige moeder Shannon Wilfong is opgepakt en wordt beschuldigd van ontvoering. De 51-jarige grootmoeder Diane Dobbs is ook in staat van beschuldiging gesteld wegens medeplichtigheid.
    Het verstopte jongetje maakt het zowel geestelijk als fysiek goed. Hij mag nog niet naar zijn vader toe omdat de kinderbescherming de beschuldigingen onderzoekt dat de 48-jarige man zijn kind misbruikte voor zijn verdwijning. Richard is voorlopig ondergebracht bij familieleden van zijn vader.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een gestoord mens. Hopelijk houd het jongetje hier niet veel aan over!

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    jeetje!!! is ze helemaal gek geworden? Hopen dat t jochie er nks aan over houd

4. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgiƫ
    nou zeg! je begrijpt toch niet hoe dat kan, je eigen kind verstoppen. mensen in de omgeving die weten dat een vrouw een kind heeft, moeten zich toch ook af gaan vragen waar dat kind gebleven is? moeder en oma begrijp ik al helemaal niet, je moet toch bijna ziek zijn in je hoofd, wil je zoiets doen!
    nu maar hopen dat er voor het jochie een goed thuis gevonden wordt en dat hij zelf geen hinder mag vinden, van wat hem deze 2 jaar van zijn leven overkomen is!

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

misschien werd hij door de vader misbruikt staat erbij. ze probeerde het kind tegen zijn vader te beschermen. maar natuurlijk is het ziek om je kind zo te isoleren van de samenleving.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik kan me wel voorstellen dat die vrouw geen vertrouwen had in het rechtssysteem. Misschien is ze zelf vroeger ook wel misbruikt door haar eigen vader en heeft haar moeder er niets aan kunnen doen om het te stoppen, omdat het rechtssysteem faalde. Natuurlijk is het slecht om het dan maar op deze manier te doen, maar het klinkt wel als een wanhoopsdaad.

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,811
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hier sluit ik me bij aan.... Als moeder wil je alles doen om je kindje te beschermen en blijkbaar was dit voor haar de enige manier.
    In principe niet de beste manier, maar waarschijnlijk ook niet de slechtste, aangezien het kind het goed maakt.

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Helemaal mee eens, dat denk ik ook... Wie weet hoe gevaarlijk die vader is? Verdacht worden van sexueel misbruik is niet niks...

9. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Stel dat het waar is over het sexueel misbruik en niemand wilt je geloven. Dan weet ik ook niet zeker hoor wat ik zou doen, kan mij wel wat bij voorstellen.

10. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Wat erg!

Ik hoop dat de moeder in kwestie het niet verzonnen heeft dat haar kind misbruikt zou zijn geweest door zijn biologische vader.

Dat zou dan nog een domme zet zijn !!! (je hoort vaker dat moeders dit gebruiken om het contact met de biologische vader te bemoeilijken)

Een ding staat vast, ze heeft hulp nodig.

Share This Page