FOK.nl / Nieuws / 'Jan Smit wordt papa' / FOK!frontpage OMG Ow lees net dat het nog niet bevestigd is , maarja dan nog!
nou die laat zn l*l niet los in zijn broek zitten. tssss net een blauwe maandag met die lisa, volgens mij nog niet over die andere doos heen en hoppa een kind! ach ja... boeit mij het eigenlijk ook. hopelijk voor het kind zijn papa en mama de ware voor elkaar
Nou die laat zijn l*l niet los in zijn broek zitten, hoop eigenlijk dat hij hem er nu wel in laat zitten, whahahahhaa!
Wat? Dat is toch een grapje? Nou maar hopen dat dat mens nu wel een relatie stand weet te houden, met een dochter van een jaar en een kleine op komst.
Nou ja als je op google zoekt staat het ook bij de telegraaf enzo dus denk wel dat het waar is, meestal is boulevard toch de eerste met dit soort nieuws?
en het verhaal komt allemaal uit de story! wat een blad hahaha lol ik geloof het nog niet!! laat heb dat maar eerst zelf zeggen op tv
ze zeiden het bij boulevard ook meer als gein denk ik.. jan smit krijgt kleine paling ofziets en de rest heb ik niet gevolgd
Geloof er ook geen bal van. Hoe komen ze er in godsnaam bij als het nog niet eens is bevestigd? De pers heeft waarschijnlijk 'iets' gehoord wat ze zoals altijd graag willen horen en gelijk is het dan waar.