Hoi hoi, Gisteravond hebben we gemeenschap gehad zoals wel vaker, maar vlak daarna kreeg ik in eens een heel verkrampt gevoel in m'n buik en was ie ook keihard. Heb toen even een kwartiertje onder de warme douche gestaan en het leek over te zijn. Echter werd ik vanochtend wakker met nog steeds hetzelfde vervelend gevoel.. Als ik m'n buik aanraak voelt het net alsof er naalden in drukken.. Wat kan dit zijn?
Heej Bo, ik weet niet wat het is hoor. Maar ik wil toch ff wat zeggen. Toen ik van mijn tweede zwangerschap op het einde liep, zei de gyneacoloog tegen ons dat we maar goed moesten seksen . Want in sperma zit net zoiets als
Maak mrietje's verhaal even af; sexen kan het begin van de bevalling veroorzaken... maar dan moet het er wel echt al aan zitten te komen hoor.
sorry ging ff wat fout. verder dan maar. Want in sperma zit net zoiets als in het spul wat ze inbrengen als ze weeen op willen wekken. Maar jij moet eigenlijk nog ff wachten he? hahahahah yep dat bedoelde ik nou! toedels
Als je er geen prettig gevoel bij hebt zou ik even contact opnemen met je verloskundige! Groetjes,Alida